Premis Sambori 2018

Fins l'11 de març es pot participar en els Premis Sambori, un concurs universitari de narrativa curta en valencià amb dotacions econòmiques per als tres millors relats.

[ 08/01/2018 ]
Premis Sambori 2018

La UPV, juntament amb les altres universitats públiques valencianes (la Universitat de València, la Universitat d'Alacant, la Universitat Jaume I de Castelló i la Universitat Miguel Hernández d'Elx), col·labora un any més amb la Fundació Sambori en el Concurs Universitari de Narrativa Curta en Valencià, Premi Sambori 2018, que enguany assoleix la 14a edició.

Pot participar en el concurs tot l'estudiantat matriculat en el present curs acadèmic 2017-2018 en qualsevol de les titulacions, graus, màsters i doctorats, de les cinc universitats públiques valencianes.

Originals i inèdites

Les obres han de tenir una extensió entre 1 i 5 pàgines (format DIN A4, en font Arial, cos 12 i amb 1,5 punts d'interlineat) i s'han de lliurar en paper i en format electrònic en la seu de la Fundació Sambori. Es pot presentar una obra per autora o autor (l'autoria pot ser individual o col·lectiva), que ha de ser original, inèdita, no premiada, ni pendent de resolució en cap un altre concurs.

El jurat concedeix tres premis principals: el primer, dotat amb 1.000 euros; el segon, amb 750 euros, i el tercer, amb 500 euros. Si hi ha accèssits, aquests es dotaran amb 250 euros cadascun.

Els relats guanyadors i els accèssits es publicaran dins de la col·lecció "Arc de Sant Martí", que edita la Fundació Sambori, i a la mateixa web. El termini per a presentar els treballs està obert fins a l'11 de març del 2018 (inclòs).

Les bases i el full d'inscripció es poden trobar en aquest enllaç:

La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món
Segons el prestigió QS Graduate Employability Rankings 2020.
Obertura Universitat Sènior 2019/20 Obertura Universitat Sènior 2019/20
Aquest any compta amb 215 alumnes en el curs.
Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
Campionat Nacional de Robots CEABOT Campionat Nacional de Robots CEABOT
Tercera victòria consecutiva del Campus d'Alcoi.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.