XI Programa de Beques BritishSpanish Society

Data límit: 15 de febrer 2018.

Obert el termini de sol·licitud per a sis beques de 4.500 - 5.000 GBP, amb l'objectiu de recolzar projectes de postgrau en curs i aquells recentment admesos.

[ 12/01/2018 ]

La BritishSpanish Society es complau a anunciar el seu Programa de beques 2018 per a alumnes de postgrau, destinat a recolzar i fomentar vincles individuals i institucionals entre el Regne Unit i Espanya.

Les beques seran atorgades a estudiants de qualsevol disciplina acadèmica, els estudis de la qual presten especial atenció als àmbits de treball dels patrocinadors, inclosa la beca gastronòmica Mahou San Miguel.

El termini límit per a la presentació de sol·licituds finalitza el 15 de febrer de 2018.

Jornada sobre Docència Inversa Jornada sobre Docència Inversa
Manera de treball basat en els resultats d'aprenentatge.
First Lego League al Campus de Alcoy First Lego League al Campus de Alcoy
Participaren més de 200 joves organitzats en 24 equips.
VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil
Organitzat pel GROMEP, comptà amb un 20% més de participació.
Reunió objectius pràctiques d’empresa Reunió objectius pràctiques d’empresa
Va tenir lloc al Campus d'Alcoi de la UPV.
IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’ IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’
Han participat 242 alumnes de 13 centres.
Reunió entre l’Ajuntament de Villena y el Campus d’Alcoi Reunió entre l’Ajuntament de Villena y el Campus d’Alcoi
L'alcalde i la regidora d'educació han visitat el Campus d'Alcoi.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a famílies i futurs alumnes el 28 de març de 2020.