Beques Leonardo. Fundació BBVA

Destinades a recolzar directament el treball d'investigadors i creadors culturals.

[ 09/01/2018 ]
Beques Leonardo 2018

La Fundació BBVA anuncia la seua convocatòria de Beques Leonardo a Investigadors i Creadors Culturals.

Aquestes beques estan destinades a recolzar directament el treball d'investigadors i creadors culturals que, trobant-se en estadis intermedis de la seua carrera, es caracteritzen per una producció científica, tecnològica o cultural altament innovadora.

Les Beques Leonardo es dirigeixen a facilitar el desenvolupament de projectes altament personals que aborden facetes significatives i noves del món complex i interdisciplinari del present.

Les àrees objecte d'aquesta convocatòria són les següents:

• Ciències Bàsiques (Física, Química i Matemàtiques).
  • Biologia, Ciències del Medi ambient i de la Terra.
  • Biomedicina.
  • Tecnologies de la Informació i la Comunicació.
  • Enginyeries i Arquitectura.
  • Economia i Ciències Socials.
  • Comunicació i Ciències de la Informació.
  • Humanitats (Filosofia, Filologia, Literatura, Lingüística, Història, Estètica i Musicologia).
  • Arts Plàstiques i Art Digital.
  • Música (composició, adreça i interpretació) i Òpera.
  • Creació Literària i Teatre.

Els sol·licitants seran persones físiques, investigadors i creadors culturals de nacionalitat espanyola amb residència a Espanya, o nacionals d'altres països amb residència a Espanya, en els termes previstos en aquestes bases i tenir una edat compresa entre els 30 i 45 anys.

Es concediran almenys 55 beques per al conjunt de la convocatòria, dotada cadascuna d'elles amb un import brut màxim de 40.000 euros.

Els projectes presentats tindran una durada mínima de 6 mesos i màxima de 18 mesos, des que el beneficiari subscriga el compromís d'acceptació de la beca. El projecte objecte de l'ajuda sol·licitada haurà d'estar completat en finalitzar aquest període.

Totes les sol·licituds es presentaran exclusivament a través de l'aplicació disponible en el lloc web de la Fundació BBVA: www.fbbva.es Fundació BBVA (obri en nova finestra).

El termini de presentació de les sol·licituds és del 15 de gener fins al 15 de març de 2018, a les 19h.

Jornada sobre Docència Inversa Jornada sobre Docència Inversa
Manera de treball basat en els resultats d'aprenentatge.
First Lego League al Campus de Alcoy First Lego League al Campus de Alcoy
Participaren més de 200 joves organitzats en 24 equips.
VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil
Organitzat pel GROMEP, comptà amb un 20% més de participació.
Reunió objectius pràctiques d’empresa Reunió objectius pràctiques d’empresa
Va tenir lloc al Campus d'Alcoi de la UPV.
IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’ IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’
Han participat 242 alumnes de 13 centres.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a famílies i futurs alumnes el 28 de març de 2020.
Camí de la petjada zero de carboni el 2050 Camí de la petjada zero de carboni el 2050
La UPV redueix en més d'un milió d'euros la seua factura elèctrica en un any.