Premi equit@t

A la promoció de l'equitat de gènere.

[ 01/02/2018 ]

Des dels Estudis d'Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació i la Unitat d'Igualtat de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) treballem per a fomentar la participació de les dones en l'àmbit tecnològic de les TIC i aconseguir una major presència tant en el món acadèmic com a professional. L'ambiciós objectiu final és arribar a l'equitat de gènere en el sector TIC; i per açò, des de la nostra universitat duem a terme diverses accions per a acostar les TIC a la societat en general i en l'educació en particular.

Enguany convoquem la tercera edició del Premi equit@t amb la intenció de promocionar l'equitat de gènere en les TIC, en l'àmbit geogràfic d'Espanya, Portugal i Iberoamèrica.

En un àmbit de coneixement en què la presència femenina és encara minoritària i on sovint queda difuminada, aquesta distinció pretén premiar iniciatives que tinguen la finalitat de generar activitats i mostrar bones pràctiques per a ajudar a construir l'equilibri de gènere en els estudis i en les professions TIC. En concret, es premiaran:

• Iniciatives d'èxit que aconseguisquen fomentar i estimular l'interès de les dones cap a la formació relacionada amb les TIC i el posterior desenvolupament professional.
  • Accions i programes, tant d'institucions com de persones físiques, per a promoure la participació i la promoció de les dones en les carreres acadèmiques i professionals relacionades amb les TIC.
  • Contribucions significatives a la difusió i l'augment de la influència de les dones en les TIC.

El premi que s'atorgarà consistirà en un premi únic de 3.000 euros i un programa de postgrau a triar entre l'oferta formativa dels Estudis d'Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació de la UOC i que gaudirà una persona designada per la candidatura guanyadora i que complisca els requisits establits en les bases.

El termini per a la presentació de candidatures finalitza el 18 de març de 2018.

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.