Premi equit@t

A la promoció de l'equitat de gènere.

[ 01/02/2018 ]

Des dels Estudis d'Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació i la Unitat d'Igualtat de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) treballem per a fomentar la participació de les dones en l'àmbit tecnològic de les TIC i aconseguir una major presència tant en el món acadèmic com a professional. L'ambiciós objectiu final és arribar a l'equitat de gènere en el sector TIC; i per açò, des de la nostra universitat duem a terme diverses accions per a acostar les TIC a la societat en general i en l'educació en particular.

Enguany convoquem la tercera edició del Premi equit@t amb la intenció de promocionar l'equitat de gènere en les TIC, en l'àmbit geogràfic d'Espanya, Portugal i Iberoamèrica.

En un àmbit de coneixement en què la presència femenina és encara minoritària i on sovint queda difuminada, aquesta distinció pretén premiar iniciatives que tinguen la finalitat de generar activitats i mostrar bones pràctiques per a ajudar a construir l'equilibri de gènere en els estudis i en les professions TIC. En concret, es premiaran:

• Iniciatives d'èxit que aconseguisquen fomentar i estimular l'interès de les dones cap a la formació relacionada amb les TIC i el posterior desenvolupament professional.
  • Accions i programes, tant d'institucions com de persones físiques, per a promoure la participació i la promoció de les dones en les carreres acadèmiques i professionals relacionades amb les TIC.
  • Contribucions significatives a la difusió i l'augment de la influència de les dones en les TIC.

El premi que s'atorgarà consistirà en un premi únic de 3.000 euros i un programa de postgrau a triar entre l'oferta formativa dels Estudis d'Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació de la UOC i que gaudirà una persona designada per la candidatura guanyadora i que complisca els requisits establits en les bases.

El termini per a la presentació de candidatures finalitza el 18 de març de 2018.

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.