Premi equit@t

A la promoció de l'equitat de gènere.

[ 01/02/2018 ]

Des dels Estudis d'Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació i la Unitat d'Igualtat de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) treballem per a fomentar la participació de les dones en l'àmbit tecnològic de les TIC i aconseguir una major presència tant en el món acadèmic com a professional. L'ambiciós objectiu final és arribar a l'equitat de gènere en el sector TIC; i per açò, des de la nostra universitat duem a terme diverses accions per a acostar les TIC a la societat en general i en l'educació en particular.

Enguany convoquem la tercera edició del Premi equit@t amb la intenció de promocionar l'equitat de gènere en les TIC, en l'àmbit geogràfic d'Espanya, Portugal i Iberoamèrica.

En un àmbit de coneixement en què la presència femenina és encara minoritària i on sovint queda difuminada, aquesta distinció pretén premiar iniciatives que tinguen la finalitat de generar activitats i mostrar bones pràctiques per a ajudar a construir l'equilibri de gènere en els estudis i en les professions TIC. En concret, es premiaran:

• Iniciatives d'èxit que aconseguisquen fomentar i estimular l'interès de les dones cap a la formació relacionada amb les TIC i el posterior desenvolupament professional.
  • Accions i programes, tant d'institucions com de persones físiques, per a promoure la participació i la promoció de les dones en les carreres acadèmiques i professionals relacionades amb les TIC.
  • Contribucions significatives a la difusió i l'augment de la influència de les dones en les TIC.

El premi que s'atorgarà consistirà en un premi únic de 3.000 euros i un programa de postgrau a triar entre l'oferta formativa dels Estudis d'Informàtica, Multimèdia i Telecomunicació de la UOC i que gaudirà una persona designada per la candidatura guanyadora i que complisca els requisits establits en les bases.

El termini per a la presentació de candidatures finalitza el 18 de març de 2018.

La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món
Segons el prestigió QS Graduate Employability Rankings 2020.
Obertura Universitat Sènior 2019/20 Obertura Universitat Sènior 2019/20
Aquest any compta amb 215 alumnes en el curs.
Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
Campionat Nacional de Robots CEABOT Campionat Nacional de Robots CEABOT
Tercera victòria consecutiva del Campus d'Alcoi.
XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa
Celebrat al Campus d'Alcoi entre el 3 i el 6 de setembre.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.