I Congrés d'Enginyers Professionals en la Indústria 4.0.

Tindrà lloc el 7 de març de 2018 a les instal·lacions del Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 01/02/2018 ]
I Congrés d'Enginyers Professionals en la Indústria 4.0.

El Col·legi Oficial de Graduats i Enginyers Tècnics Industrials d'Alacant i el Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València, han organitzat el proper 7 de març el I Congrés d'Enginyers Professionals en la Indústria 4.0.

Aquest primer congrés sorgeix com a iniciativa de la Junta de Govern del Col·legi Oficial de Graduats i Enginyers Tècnics Industrials d'Alacant i del seu Consell General des de dos vessants confluients. D'una banda reforçar el concepte d'Indústria 4.0: des de l'automatització però utilitzant criteris de sostenibilitat, aspecte clau per a desenvolupar uns sectors econòmics des d'una correcta proporció, sense perdre de vista la capacitat d'inversió i el seu enfocament, així com donant prioritat a l'estalvi i l'eficiència energètica en un país energèticament deficitari com és Espanya.

Roda de Premsa de presentació del «I Congrés d'Enginyers Professionals en la Indústria 4.0»:

La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món
Segons el prestigió QS Graduate Employability Rankings 2020.
Obertura Universitat Sènior 2019/20 Obertura Universitat Sènior 2019/20
Aquest any compta amb 215 alumnes en el curs.
Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
Campionat Nacional de Robots CEABOT Campionat Nacional de Robots CEABOT
Tercera victòria consecutiva del Campus d'Alcoi.
XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa
Celebrat al Campus d'Alcoi entre el 3 i el 6 de setembre.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.