I Congrés d'Enginyers Professionals en la Indústria 4.0.

Tindrà lloc el 7 de març de 2018 a les instal·lacions del Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 01/02/2018 ]
I Congrés d'Enginyers Professionals en la Indústria 4.0.

El Col·legi Oficial de Graduats i Enginyers Tècnics Industrials d'Alacant i el Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València, han organitzat el proper 7 de març el I Congrés d'Enginyers Professionals en la Indústria 4.0.

Aquest primer congrés sorgeix com a iniciativa de la Junta de Govern del Col·legi Oficial de Graduats i Enginyers Tècnics Industrials d'Alacant i del seu Consell General des de dos vessants confluients. D'una banda reforçar el concepte d'Indústria 4.0: des de l'automatització però utilitzant criteris de sostenibilitat, aspecte clau per a desenvolupar uns sectors econòmics des d'una correcta proporció, sense perdre de vista la capacitat d'inversió i el seu enfocament, així com donant prioritat a l'estalvi i l'eficiència energètica en un país energèticament deficitari com és Espanya.

Roda de Premsa de presentació del «I Congrés d'Enginyers Professionals en la Indústria 4.0»:

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.