XV Torneig Intercampus

Competició esportiva entre els campus de Vera, Alcoi i Gandía.

Competició esportiva entre els campus de Vera, Alcoi i Gandía. Aquesta edició es disputarà en el Campus d'Alcoi.

[ 05/02/2018 ]

El dijous dia 22 de febrer, el campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València acull el XV Torneig Intercampus, amb l'objectiu de fomentar les relacions entre els campus de Vera, Alcoi i Gandía a través de l'esport.

El campus d'Alcoi de la UPV acull enguany la competició Intercampus, una jornada en la qual s'enfrontaran les seleccions esportives dels tres campus de la UPV, en les modalitats masculina i femenina de futbol sala, bàsquet i voleibol.

L'objectiu d'aquesta jornada és fomentar l'activitat esportiva, conèixer nous companys i gaudir de les instal·lacions de la UPV. El Torneig Intercampus es realitza cada any alternativament en un dels tres campus de la UPV, i enguany li correspon organitzar-ho al Servei d'Esports del campus d'Alcoi.

La competició es desenvoluparà al pavelló poliesportiu del Campus i al poliesportiu municipal Francisco Laporta d'Alcoi.

La jornada començarà a les 10 h amb l'inici dels partits i a les 14 h tindrà lloc el lliurament de trofeus i un menjar de germanor entre tots els participants. A les 16 h finalitzarà l'esdeveniment amb el retorn dels estudiants als seus respectius campus.

Paral·lelament, es realitzarà una eixida en BTT a les 9:30 des de la plaça Ferrándiz i Carbonell, organitzada per grup de professors, no per el Servei d'Esports.

Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa
Celebrat al Campus d'Alcoi entre el 3 i el 6 de setembre.
Campionat Nacional de Robots CEABOT Campionat Nacional de Robots CEABOT
Tercera victòria consecutiva del Campus d'Alcoi.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.
ERASMUS 2019-2020 2a convocatòria ERASMUS 2019-2020 2a convocatòria
Termini de sol·licitud fins al 26 de setembre de 2019.