Cursos de valencià del 2n quadrimestre 2017-18

Inscripció fins al 18 de febrer.

La inscripció, activa fins al 18 de febrer, es fa a través de la web del Centre de Formació Permanent.

[ 05/02/2018 ]

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística (SPNL) ofereix cursos de valencià semipresencials i en línia per al segon quadrimestre del curs 2017-2018. El termini d'inscripció està actiu fins al 18 de febrer del 2018.

S'ofereixen dues modalitats: cursos semipresencials (de tots els nivells) i cursos en línia (dels anivelles B2, C1 i C2) . Cada nivell (120 h) consta de dos cursos: un el primer quadrimestre (curs .1, de 60 h, de final de setembre a desembre) i un altre el segon quadrimestre (curs .2, de 60 h, de febrer a maig).

Cursos semipresencials

Nivell B2.2. S'impartirà entre el 21/02 i el 30/05 els dilluns i dimecres de 11:30 a 13:30h al CAV, 2a planta de l'edifici de Ferrándiz.

Nivell C1.2 (consta d'un grup semipresencial i un altre grup que pot seguir el curs a través del Policonnecta).

Estructurats en 40 hores de classe presencial més 20 hores d'autoaprenentatge (treball tutoritzat en el PoliformaT). A partir del nivell B2 conté tasques específiques d'expressió escrita i expressió oral per a cadascun dels col·lectius.

Estan destinats a tota la comunitat universitària de la UPV. Com a novetat, estan oberts al públic en general, amb una matrícula de 80 euros i amb un màxim de 8 alumnes (amb preferència per als membres de la UPV).

Cursos en línia

Nivells: B2.1, C1.1 i C2.1.

Destinats a tota la comunitat universitària de la UPV.

Estructurats en 60 h de treball en línia, amb tasques obligatòries que cal lliurar al tutor, i una sessió inicial presencial, no obligatòria. Les tasques d'expressió escrita i d'expressió oral estan dividides per col·lectius.

La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món
Segons el prestigió QS Graduate Employability Rankings 2020.
Obertura Universitat Sènior 2019/20 Obertura Universitat Sènior 2019/20
Aquest any compta amb 215 alumnes en el curs.
Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
Campionat Nacional de Robots CEABOT Campionat Nacional de Robots CEABOT
Tercera victòria consecutiva del Campus d'Alcoi.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.