Formació solidària per a persones majors

Activitats desenvolupades en l'associació de jubilats i pensionistes “UDP Serpis" d'Alcoi.

[ 07/02/2018 ]
Formació solidària per a persones majors

La solidaritat és una de les sensacions que més alegries dóna a les persones. La UPV recolza aquestes iniciatives donant crèdits en activitats aprovades per la comissió corresponent.

I vosaltres, en particular, els joves, mai deixeu de sorprendre, any rere any augmentem el nombre de voluntaris i la vostra dedicació. Gràcies de debò.

Aquest semestre ens agradaria ampliar el grup de voluntaris que es van sumar en l'aventura d'ajudar a formar en el món digital a les persones majors. Necessitem reforços per a millorar la sisena edició del curs aquest semestre, i amb la vostra col·laboració podem garantir que seguirà sent una experiència fenomenal.

Recordeu que no és necessari que tingueu cap tipus de titulació ni formació específica en informàtica. Amb la vostra experiència amb ordinadors, tablets i mòbils, ells estan gaudint i aprenent i volen continuar així. A més de la companyia que tant requereixen les persones a aquestes edats (penseu per exemple en els vostres avis). No és fer classes d'informàtica sinó ajudar en els dubtes que tenen en el seu ús i que per a vosaltres, nadius digitals, són trivials. Els grups són com a màxim de 8 persones, però la mitjana sol ser 5 o 6.

Es poden participar en franges d'1,5 h o en franges de 3 h, en horari de matí (de 9:30 a 12:30 h.) o de vesprada (de 17:00 a 20:00 h.) de dilluns a divendres.

En les edicions anteriors han participat mes de 90 companys i en general les sensacions han sigut molt bones i molts repeteixen.

Animar-vos. Envieu el vostre nom, telèfon, email i la vostra disponibilitat horària a Bárbara Micó: barmivi@eio.upv.es. Aquest esforç se us reconeixerà en forma de crèdits per voluntariat.

Gràcies, de debò, a tots.

Jornada sobre Docència Inversa Jornada sobre Docència Inversa
Manera de treball basat en els resultats d'aprenentatge.
First Lego League al Campus de Alcoy First Lego League al Campus de Alcoy
Participaren més de 200 joves organitzats en 24 equips.
VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil
Organitzat pel GROMEP, comptà amb un 20% més de participació.
Reunió objectius pràctiques d’empresa Reunió objectius pràctiques d’empresa
Va tenir lloc al Campus d'Alcoi de la UPV.
IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’ IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’
Han participat 242 alumnes de 13 centres.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a famílies i futurs alumnes el 28 de març de 2020.
Camí de la petjada zero de carboni el 2050 Camí de la petjada zero de carboni el 2050
La UPV redueix en més d'un milió d'euros la seua factura elèctrica en un any.