Renovació DAT's curs 2018-19

Presentació de candidatures al càrrec per al pròxim curs.

[ 01/02/2018 ]

D’acord amb la normativa complementària a la NRAEA aprovada per la Junta d’Escola i a l’efecte de les renovacions dels directors acadèmics (DAT) de tots els títols de l’EPSA, se sol·liciten candidats al càrrec per al pròxim curs 2018-19 (poden ser els DAT actuals) per a la seua elecció/ratificació per la Junta d’Escola i posterior nomenament pel rector.

Els candidats hauran de reunir els requisits que exigeix la NRAEA:

• Professor funcionari o contractat a temps complet que impartisca docència en el títol
  • Que compte amb valoració positiva, d’ almenys , dos trams docents.

El termini finalitza el proper 20 de febrer. Heu d'enviar les vostres candidatures per correu electrònic al Secretari de l'EPSA: secretari@epsa@epsa.upv.es.

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.