VII edició programació amb Appinventor (Modalitat B)

VII edició del concurs que es realitza dins de la programació de la setmana de la Ciència.

[ 12/02/2018 ]
Concurso Appinventor 2017

El proper 16 de febrer de 2018 a la Sala de Graus "Roberto García Payá" de l'edifici de Carbonell, tindrà lloc la presentación de projectes i el posterior lliurament de premis corresponents a la 6a edició del Concurs de Programació mitjançant l'eina App-Inventor en la seua modalitat B, activitat englobada dins de la programació habitual de la Setmana de la Ciència.

El concurs, que organitza el Grau en Enginyeria Informàtica d'aquest campus, compta amb la col·laboració de la Càtedra “Alcoi Ciutat del Coneixement” signada amb l'Ajuntament d'Alcoi, la Diputació Provincial d'Alacant, el Programa de Generació Espontània de la UPV, La Fundació Espanyola per a la Ciència i Tecnologia (FECYT), amb el patrocini, un any més, de l'empresa Diagram Software.

L'objectiu del concurs és desenvolupar una aplicació a l'entorn de desenvolupament d'AppInventor per a dispositius mòbils sota l'entorn Android. La temàtica de l'aplicació serà lliure, avaluant la utilitat i les característiques d'aquesta.

En aquesta modalitat participen estudiants de 1º i 2º de Batxiller i dels cicles formatius de grau superior de la família professional de “Informàtica i Comunicacions”.

El jurat estarà compost pels professors responsables dels grups participants que es presenten al concurs. La votació es realitzarà a través de la plataforma online habilitada per a l'esdeveniment.

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.