VII edició programació amb Appinventor (Modalitat B)

VII edició del concurs que es realitza dins de la programació de la setmana de la Ciència.

[ 12/02/2018 ]
Concurso Appinventor 2017

El proper 16 de febrer de 2018 a la Sala de Graus "Roberto García Payá" de l'edifici de Carbonell, tindrà lloc la presentación de projectes i el posterior lliurament de premis corresponents a la 6a edició del Concurs de Programació mitjançant l'eina App-Inventor en la seua modalitat B, activitat englobada dins de la programació habitual de la Setmana de la Ciència.

El concurs, que organitza el Grau en Enginyeria Informàtica d'aquest campus, compta amb la col·laboració de la Càtedra “Alcoi Ciutat del Coneixement” signada amb l'Ajuntament d'Alcoi, la Diputació Provincial d'Alacant, el Programa de Generació Espontània de la UPV, La Fundació Espanyola per a la Ciència i Tecnologia (FECYT), amb el patrocini, un any més, de l'empresa Diagram Software.

L'objectiu del concurs és desenvolupar una aplicació a l'entorn de desenvolupament d'AppInventor per a dispositius mòbils sota l'entorn Android. La temàtica de l'aplicació serà lliure, avaluant la utilitat i les característiques d'aquesta.

En aquesta modalitat participen estudiants de 1º i 2º de Batxiller i dels cicles formatius de grau superior de la família professional de “Informàtica i Comunicacions”.

El jurat estarà compost pels professors responsables dels grups participants que es presenten al concurs. La votació es realitzarà a través de la plataforma online habilitada per a l'esdeveniment.

La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món
Segons el prestigió QS Graduate Employability Rankings 2020.
Obertura Universitat Sènior 2019/20 Obertura Universitat Sènior 2019/20
Aquest any compta amb 215 alumnes en el curs.
Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
Campionat Nacional de Robots CEABOT Campionat Nacional de Robots CEABOT
Tercera victòria consecutiva del Campus d'Alcoi.
XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa
Celebrat al Campus d'Alcoi entre el 3 i el 6 de setembre.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.