VII Cursa de la Dona

7 de març a les 10h, 1a milla urbana per les rodalies del Campus.

[ 14/02/2018 ]
VII Cursa de la Dona

El dimecres 7 de març a les 10h es celebrarà la VII Cursa de la Dona. Enguany tindrà lloc pels voltants del Campus i tindrà una distància d'1 milla (1'6 Km), sent l'eixida en la plaça de Ferrándiz i Carbonell.

La celebració d'aquesta carrera amb motiu del Dia de la Dona, coincideix amb les Festes de l'EPSA, per la qual cosa aqueix dia no és docent.

Hi haurà trofeus per a les 3 primeres classificades i es regalarà una samarreta de la UPV a tots els participants. A més, se sortejarà material esportiu entre les xiques que realitzen la prova.

La inscripció és gratuïta i està oberta a tota la comunitat universitària i es pot fer per Intranet o en el Servei d´Esports (edifici Georgina Blanes). Però recorda, si eres xic has de inscriure't amb una xica.

Jornada sobre Docència Inversa Jornada sobre Docència Inversa
Manera de treball basat en els resultats d'aprenentatge.
First Lego League al Campus de Alcoy First Lego League al Campus de Alcoy
Participaren més de 200 joves organitzats en 24 equips.
VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil
Organitzat pel GROMEP, comptà amb un 20% més de participació.
Reunió objectius pràctiques d’empresa Reunió objectius pràctiques d’empresa
Va tenir lloc al Campus d'Alcoi de la UPV.
IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’ IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’
Han participat 242 alumnes de 13 centres.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a famílies i futurs alumnes el 28 de març de 2020.
Camí de la petjada zero de carboni el 2050 Camí de la petjada zero de carboni el 2050
La UPV redueix en més d'un milió d'euros la seua factura elèctrica en un any.