Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi

V edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.

[ 15/02/2018 ]
Guanyadores de la IV edició del concurs

El Campus d’Alcoi de la Universitat Politècnica de València i l'Excm. Ajuntament d'Alcoi, convoquen per al present curs acadèmic 2017-2018 la cinquena edició del concurs “ideaT UPV Campus d´Alcoi - Àgora Emprenedors” per als alumnes de centres educatius que estudien Batxillerat de Ciències Socials o Cicles Formatius de Grau Superior relacionats amb el Grau d'Administració i direcció d'empreses.

El present concurs té per objecte incentivar entre els alumnes el desenvolupament de competències, habilitats, capacitats i aptituds en matèria d'empreniment. Tots els centres docents i per tant, alumnes participants, explicaran a més amb el suport tècnic i ús de l'ESPAI ÀGORA de l'Excm. Ajuntament d'Alcoi.

El Concurs està enclavat dins de la programació de la Setmana de la Ciència, que compta amb el patrocini de la Càtedra Alcoi Ciutat del Coneixement de l'Ajuntament d'Alcoi i la Fundació Espanyola per a Ciència i la Tecnologia (FECYT).

El 23 de febrer tindrà lloc una Conferència DIFUTEC on es donarà a conèixer els projectes finalistes i els guanyadors del concurs.

Roda de premsa de presentació:

Més informació

Jornada sobre Docència Inversa Jornada sobre Docència Inversa
Manera de treball basat en els resultats d'aprenentatge.
First Lego League al Campus de Alcoy First Lego League al Campus de Alcoy
Participaren més de 200 joves organitzats en 24 equips.
VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil
Organitzat pel GROMEP, comptà amb un 20% més de participació.
Reunió objectius pràctiques d’empresa Reunió objectius pràctiques d’empresa
Va tenir lloc al Campus d'Alcoi de la UPV.
IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’ IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’
Han participat 242 alumnes de 13 centres.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a famílies i futurs alumnes el 28 de març de 2020.
Camí de la petjada zero de carboni el 2050 Camí de la petjada zero de carboni el 2050
La UPV redueix en més d'un milió d'euros la seua factura elèctrica en un any.