TEDxUPValència 2018

El Campus d’Alcoi de la UPV acull el streaming de TEDxUPValència.

[ 19/02/2018 ]
TEDxUPValència 2018

Les hi ha més optimistes i més pessimistes. Unes més precises, altres menys exactes. De curt abast o més a llarg termini. I quan dialoguen entre elles sumen, no resten. Perquè cap sol ser totalment correcta o incorrecta.

Una perspectiva és el punt de vista des del qual es considera o s'analitza un assumpte. Ampliar els teus punts de vista, les teues PERSPECTIVES, és obrir-se a altres maneres de pensar, alimentar la curiositat davant noves idees i opinions, mostrar inquietud cap a la diversitat i per tant conèixer més i millor aquell assumpte que s'analitza. Des de TEDxUPValència volem fer-ho possible.

T'atreveixes a mirar des d'altres PERSPECTIVES?

Streaming en Alcoi

L'esdeveniment TEDxUPValència que se celebrarà a València el dia 23 de febrer a partir de les 16 hores serà retransmès de forma gratuïta en els Campus de València, Gandia i Alcoi.

L'streaming en el Campus d'Alcoi es podrà seguir des de la Sala Multiusos, planta baixa de l'edifici de Carbonell.

Podràs viure una experiència com si estiguera amb nosaltres en el teatre, rebràs merchadising de l'esdeveniment, s'oferirà un catering a mitjan vesprada als assistents. Segons la normativa dels esdeveniments TEDx, en les retransmissions en streaming no hi haurà ponents en viu, però podràs veure totes les xarrades que s'estaran realitzant en el Campus de Vera.

Pots inscriure't en aquest enllaç. ¡¡Recorda que les places són limitades!!

TED.com

Els vídeos TED, d'un màxim de 18 minuts de durada i temàtica variable (ciència, tecnologia, sostenibilitat, pobresa, art, etc.) estan disponibles de manera gratuïta en www.ted.com, que ja té més de dos milions de descàrregues.

Per a promoure aquest fenomen i explotar el potencial dels vídeos com a instrument d'aprenentatge, TED ha creat una eina específica l'enllaç de la qual es pot consultar al peu de pàgina, junt amb l'altre enllaç que hem esmentat adés.

Jornada sobre Docència Inversa Jornada sobre Docència Inversa
Manera de treball basat en els resultats d'aprenentatge.
First Lego League al Campus de Alcoy First Lego League al Campus de Alcoy
Participaren més de 200 joves organitzats en 24 equips.
VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil
Organitzat pel GROMEP, comptà amb un 20% més de participació.
Reunió objectius pràctiques d’empresa Reunió objectius pràctiques d’empresa
Va tenir lloc al Campus d'Alcoi de la UPV.
IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’ IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’
Han participat 242 alumnes de 13 centres.
Reunió entre l’Ajuntament de Villena y el Campus d’Alcoi Reunió entre l’Ajuntament de Villena y el Campus d’Alcoi
L'alcalde i la regidora d'educació han visitat el Campus d'Alcoi.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a famílies i futurs alumnes el 28 de març de 2020.