TEDxUPValència 2018

El Campus d’Alcoi de la UPV acull el streaming de TEDxUPValència.

[ 19/02/2018 ]
TEDxUPValència 2018

Les hi ha més optimistes i més pessimistes. Unes més precises, altres menys exactes. De curt abast o més a llarg termini. I quan dialoguen entre elles sumen, no resten. Perquè cap sol ser totalment correcta o incorrecta.

Una perspectiva és el punt de vista des del qual es considera o s'analitza un assumpte. Ampliar els teus punts de vista, les teues PERSPECTIVES, és obrir-se a altres maneres de pensar, alimentar la curiositat davant noves idees i opinions, mostrar inquietud cap a la diversitat i per tant conèixer més i millor aquell assumpte que s'analitza. Des de TEDxUPValència volem fer-ho possible.

T'atreveixes a mirar des d'altres PERSPECTIVES?

Streaming en Alcoi

L'esdeveniment TEDxUPValència que se celebrarà a València el dia 23 de febrer a partir de les 16 hores serà retransmès de forma gratuïta en els Campus de València, Gandia i Alcoi.

L'streaming en el Campus d'Alcoi es podrà seguir des de la Sala Multiusos, planta baixa de l'edifici de Carbonell.

Podràs viure una experiència com si estiguera amb nosaltres en el teatre, rebràs merchadising de l'esdeveniment, s'oferirà un catering a mitjan vesprada als assistents. Segons la normativa dels esdeveniments TEDx, en les retransmissions en streaming no hi haurà ponents en viu, però podràs veure totes les xarrades que s'estaran realitzant en el Campus de Vera.

Pots inscriure't en aquest enllaç. ¡¡Recorda que les places són limitades!!

TED.com

Els vídeos TED, d'un màxim de 18 minuts de durada i temàtica variable (ciència, tecnologia, sostenibilitat, pobresa, art, etc.) estan disponibles de manera gratuïta en www.ted.com, que ja té més de dos milions de descàrregues.

Per a promoure aquest fenomen i explotar el potencial dels vídeos com a instrument d'aprenentatge, TED ha creat una eina específica l'enllaç de la qual es pot consultar al peu de pàgina, junt amb l'altre enllaç que hem esmentat adés.

Obertura Universitat Sènior 2019/20 Obertura Universitat Sènior 2019/20
Aquest any compta amb 215 alumnes en el curs.
Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa
Celebrat al Campus d'Alcoi entre el 3 i el 6 de setembre.
Campionat Nacional de Robots CEABOT Campionat Nacional de Robots CEABOT
Tercera victòria consecutiva del Campus d'Alcoi.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.