Fòrum Ocupació i Emprenedoria

Els dies 13, 14 i 19 d'abril, 'Fòrum E²', activitats per a estudiants i titulats de la Universitat Politècnica de València al Campus d'Alcoi.

[ 22/02/2018 ]
Fòrum Ocupació 2017

El 19 d'abril es desenvoluparà la XIII edició del Fòrum Ocupació en el Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València. Les activitats es duran a terme en la Plaça Ferràndiz i Carbonell.

Pel matí es celebraran les següents activitats:

• Carpa país convidat: Alemanya:
    Labour Market in Germany for University Studies.
    Martin Bradbeer - Director of Studies European Management from Technical University of Applied Sciences (Germany).
    Horari: 12:30h - 13:30h.
    Idioma: Anglés

• Taller de Sinergologia:
    Llenguatge corporal inconscient en l'entrevista de treball.
    Ma José Arlandis.
    Horari: 11:30h - 14:00h.

• Carpa Empreniment:
    Tens POR a parlar en públic? Eines i consells pràctics per a realitzar la millor presentació de la teua vida.
    Think Emprende amb Juan Guerrero (ACCADEM GROUP) Horari: 12:00h - 14:00h.

• Carpa Fotografies professionals:
    Voleu fer-vos una foto professional per al vostre currículum?
    SOMOSMONOS.
    Horari: 12:00h - 14:00h.

• Carpas amn empreses convidades:
    Consells, correcció currículums, recollida de currículums per a ocupació o pràctiques, etc…
    Horari: 12:00h - 14:00h.

Elevator pitch

A la vesprada, també en la Plaza Ferràndiz i Carbonell, tindrà lloc a partir de las 16:30h l'ELEVATOR PITCHen el qual, els alumnes podran presentar i exposar la seua idea, el seu TFG o TFM en un escenari, davant d'unes 20 empreses, durant 90 segons. Totes les empreses tindran un book, amb el currículum de tots els que participeu en aquesta modalitat. Hi haurà un curs gratuït per a formar als alumnes interessats.

Camina Sobre Las Brasas El Viernes Noche

Abans, els dies 13 i 14 tindrà lloc en pavelló esportiu de l'edifici Georgina Blanes el seminari "REVOLUCIONA LA TEUA VIDA. DESLLIGA LA TEUA POTENCIAL", a càrrec de Juan Planes, director de tendes i restaurants de Pollos Planes (més de 160 tendes).

Juan Planes és professor en diverses escoles de negoci a València, conferenciant especialitzat en psicologia positiva, autor de 3 llibres sobre creixement personal i president de l'Asociación Desata Tu Potencial.

El cost de l'assistència és de 15€ amb llibre i de 10€ sense llibre. L'horari és de 16:00-21:30 el divendres 13 d'abril i de 9:00-14.00 el dissabte 14 d'abril.

Fòrum Ocupació 2018

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Comunicat UPV sobre la docència Comunicat UPV sobre la docència
La institució habilitarà un model híbrid per al curs 2020/2021.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV
La finalitat és premiar als millors expedients de Ciència de 4t d'ESO del curs 2019-2020.
Biblioteca només per a préstec i devolució Biblioteca només per a préstec i devolució
Des del dimarts 7 de juliol en horari de 9 a 14 i de 15 a 20 hores.