Festa del Campus. Paelles 2018

Programa d'actes per a les Festes de l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi 2017.

[ 26/02/2018 ]
Paelles 2017

Les tradicionals Festes del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV), arranquen el proper dimecres 7 de març amb les competicions esportives en les instal·lacions de l'edifici Georgina Blanes i amb la Gala de la Carabassa en la qual es realitzarà la presentació de les dames i cavallers i l'elecció del rei i la reina de les Festes. També es lliuraran els premis als professors (taronja, llimó, carabassa, missing, festeret, fashion, rambo i don limpio).

La Gala serà amenitzada per la Banda de l'EPSA, el grup de balls de saló i el grup de zumba. També comptarà amb el pregó, i com a novetat tindrem una actuació del nou grup de teatre de l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi.

El dijous tindrà lloc el plat fort amb el concurs de Paelles en el parc de la Glorieta.

Programa d'actes:

Dimecres 7 de març:
  • Al matí, des de les 8h es realitzaran les competicions esportives del Torneig Campus.
  • A les 9:30 tindrà lloc l'eixida des de la plaça Ferrándiz i Carbonell d'una ruta en BTT organitzada per un grup de professors del Campus. Per a apuntar-te, envia un correu a ruperez@disca.upv.es.
  • A la vesprada, a les 18:30h, se celebrarà la "Gala de la Carabassa" al Teatre del Col·legi Salesians.
Dijous 8 de març:
  • A les 9:30, esmorzar amb una rostida de carn en la plaça Ferrándiz i Carbonell patrocinat per la Sotsdirecció d'Alumnat.
  • A les 10 comença la Yincana. Si encara no esteu inscrits el podeu fer en el següent enllaç.
  • A les 12h s'obri el recinte de la Glorieta perquè vagen entrant els alumnes, PAS i PDI. Es realitza un concurs de paelles. Les paelles que participen en el concurs hauran d'estar presentades a les 14:30h.
  • A les 16h es lliuraran els premis de samarreta, cartell, yincana i paella.
  • A les 18, a la plaza Ferrándiz i Carbonell, es cremarà la Carabassa i així acabarà la Festa EPSA 2018.

Gala de la Carabassa

Ja pots votar a aquells professors que més suspenen o més simpàtics a través de la següent enquesta.

Els resultats seran revelats en la Gala de la Carabassa.

III Concurs de Paelles

Com l'any passat la Delegació d'Alumnes d'Alcoi premiarà a la millor paella de les festes. Les paelles concursants podran arreplegar l'arròs en l'Stand de Delegació gens més entrar en el recinte. Podran participar tant alumnes com a personal de l'EPSA.

El plat de paella haurà de presentar-se a les 14:30h en l'Stand de Delegació d'Alumnes.

S'atorgaran premis a les 3 millors paelles.

La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món
Segons el prestigió QS Graduate Employability Rankings 2020.
Obertura Universitat Sènior 2019/20 Obertura Universitat Sènior 2019/20
Aquest any compta amb 215 alumnes en el curs.
Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
Campionat Nacional de Robots CEABOT Campionat Nacional de Robots CEABOT
Tercera victòria consecutiva del Campus d'Alcoi.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.