Festa del Campus. Paelles 2018

Programa d'actes per a les Festes de l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi 2017.

[ 26/02/2018 ]
Paelles 2017

Les tradicionals Festes del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València (UPV), arranquen el proper dimecres 7 de març amb les competicions esportives en les instal·lacions de l'edifici Georgina Blanes i amb la Gala de la Carabassa en la qual es realitzarà la presentació de les dames i cavallers i l'elecció del rei i la reina de les Festes. També es lliuraran els premis als professors (taronja, llimó, carabassa, missing, festeret, fashion, rambo i don limpio).

La Gala serà amenitzada per la Banda de l'EPSA, el grup de balls de saló i el grup de zumba. També comptarà amb el pregó, i com a novetat tindrem una actuació del nou grup de teatre de l'Escola Politècnica Superior d'Alcoi.

El dijous tindrà lloc el plat fort amb el concurs de Paelles en el parc de la Glorieta.

Programa d'actes:

Dimecres 7 de març:
  • Al matí, des de les 8h es realitzaran les competicions esportives del Torneig Campus.
  • A les 9:30 tindrà lloc l'eixida des de la plaça Ferrándiz i Carbonell d'una ruta en BTT organitzada per un grup de professors del Campus. Per a apuntar-te, envia un correu a ruperez@disca.upv.es.
  • A la vesprada, a les 18:30h, se celebrarà la "Gala de la Carabassa" al Teatre del Col·legi Salesians.
Dijous 8 de març:
  • A les 9:30, esmorzar amb una rostida de carn en la plaça Ferrándiz i Carbonell patrocinat per la Sotsdirecció d'Alumnat.
  • A les 10 comença la Yincana. Si encara no esteu inscrits el podeu fer en el següent enllaç.
  • A les 12h s'obri el recinte de la Glorieta perquè vagen entrant els alumnes, PAS i PDI. Es realitza un concurs de paelles. Les paelles que participen en el concurs hauran d'estar presentades a les 14:30h.
  • A les 16h es lliuraran els premis de samarreta, cartell, yincana i paella.
  • A les 18, a la plaza Ferrándiz i Carbonell, es cremarà la Carabassa i així acabarà la Festa EPSA 2018.

Gala de la Carabassa

Ja pots votar a aquells professors que més suspenen o més simpàtics a través de la següent enquesta.

Els resultats seran revelats en la Gala de la Carabassa.

III Concurs de Paelles

Com l'any passat la Delegació d'Alumnes d'Alcoi premiarà a la millor paella de les festes. Les paelles concursants podran arreplegar l'arròs en l'Stand de Delegació gens més entrar en el recinte. Podran participar tant alumnes com a personal de l'EPSA.

El plat de paella haurà de presentar-se a les 14:30h en l'Stand de Delegació d'Alumnes.

S'atorgaran premis a les 3 millors paelles.

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.