Promoure de l'ús del valencià

En la docència, la recerca i la vida universitària en general.

Ajudes en la docència, la recerca i la vida universitària en general, corresponents al segon quadrimestre del curs 2017-2018.

[ 02/03/2018 ]

La UPV, per mitjà del Servei de Promoció i Normalització Lingüística (SPNL), ofereix diverses ajudes, per a PDI, PAS, estudiants i Alumni, amb l’objectiu de promoure l'ús del valencià en la docència, la recerca i la vida universitària en general, corresponents al segon quadrimestre del curs 2017-2018.

Sol·licituds

Per mitjà dels formularis de la intranet (apartat de Serveis > Servei de Promoció i Normalització Lingüística) o de la pàgina web www.upv.es/bondia > ajudes.

Termini de sol·licituds: fins al 13 d’abril de 2018 (Resolució: abans del dia 25 de maig de 2018).

Jornada sobre Docència Inversa Jornada sobre Docència Inversa
Manera de treball basat en els resultats d'aprenentatge.
First Lego League al Campus de Alcoy First Lego League al Campus de Alcoy
Participaren més de 200 joves organitzats en 24 equips.
VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil
Organitzat pel GROMEP, comptà amb un 20% més de participació.
Reunió objectius pràctiques d’empresa Reunió objectius pràctiques d’empresa
Va tenir lloc al Campus d'Alcoi de la UPV.
IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’ IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’
Han participat 242 alumnes de 13 centres.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a famílies i futurs alumnes el 28 de març de 2020.
Camí de la petjada zero de carboni el 2050 Camí de la petjada zero de carboni el 2050
La UPV redueix en més d'un milió d'euros la seua factura elèctrica en un any.