XXIII Jornada de Sociolingüística d'Alcoi

El valencià té capacitat d’influència social? De la plaça pública als continguts transmèdia.

[ 05/03/2018 ]
XXIII Jornada de Sociolingüística d'Alcoi

Els dies 23 i 24 de març de 2018 tindrà lloc a la Sala de graus "Roberto García Payá" del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València la XXIII Jornada de Sociolingüística d'Alcoi.

L'edició d'enguany pretén debatre sobre la capacitat d’influència social del valencià. S’analitzaran les diferents campanyes de promoció lingüística, es reflexionarà sobre la seua influència en els àmbits públics, els mitjans de comunicació, els continguts transmèdia i les xarxes socials.

El termini d'incripcions finalitza el 20 de març de 2018. El preu és de 20€ per a estudiants i 25€ per al públic en general. Els estudiants que vulguen allotjar-se al Col·legi Major Ovidi Montllor: 10 euros (amb la presentació del justificant de la reserva).

Es tracta d'una acció formativa reconeguda per la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport.

Esta cita per al debat de la realitat lingüística està organitzada per la Universitat Politècnica de València, l’Acadèmia Valenciana de la Llengua, l’Ajuntament d’Alcoi, la Delegació d’Alacant de l’Institut d’Estudis Catalans, la Coordinadora de l’Alcoià i el Comtat pel Valencià i el Centre Ovidi Montllor.

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.