Premis de la Real Acadèmia de l'Enginyeria

“Agustín de Betancourt y Molina” i “Juan López de Peñalver”.

Premis “Agustín de Betancourt y Molina” i “Juan López de Peñalver” de la Real Acadèmia de l'Enginyeria.

[ 03/05/2018 ]

La Real Acadèmia d'Enginyeria amb el copatrocini de la Fundació “Pro Rebus Academiae, convoca els Premis “Agustín de Betancourt y Molina” i “Juan López de Peñalver” per a l'any 2018.

Aquests premis es destinen a investigadors i professionals en el camp de l'enginyeria que l'1 de gener de 2018 tinguen menys de 40 anys d'edat i que mantinguen vinculació amb Espanya, on hagen desenvolupat part significativa dels seus treballs.

En concret, el premi “Agustín de Betancourt y Molina” està destinat en particular a persones individuals que hagen realitzat labors notòries de Recerca en el camp de l'Enginyeria, conduents a assentar les bases i/o propiciar nous desenvolupaments i innovacions en qualsevol dels seus àmbits professionals.

I el premi “Juan López de Peñalver” està destinat en particular a persones individuals, o a equips de treball, formats per membres que majoritàriament tinguen menys de 40 anys d'edat, que hagen realitzat labors notòries de desenvolupament i innovació, contribucions professionals destacades o obra singular en qualsevol dels àmbits professionals de l'enginyeria espanyola. En el cas d'un equip es farà explícit el director del mateix, que tindrà, en tot cas, una edat menor de 40 anys i que signarà la candidatura.

Les propostes i sol·licituds es remetran preferiblement via correu electrònic a secretaria@raing.es indicant alternativament en “Assumpte”: PREMIO BETANCOURT o PREMIO LÓPEZ DE PEÑALVER, abans del 31 de maig de 2018.

La concessió de cadascun dels Premis s'acreditarà amb un diploma i una placa; i cadascun d'ells està dotat amb 6.000 euros.

Més informació

Benvinguda als estudiants internacionals Benvinguda als estudiants internacionals
Un total de 60 estudiants de 20 països de tot el món estudiaran a Alcoi.
Medalla 25 Anys Medalla 25 Anys
La UPV reconeix i agraeix la seua dedicació a un total de 106 membres del PAS i PDI.
Programa de Col·laboració UPV - FISABIO (POLISABIO) Programa de Col·laboració UPV - FISABIO (POLISABIO)
Al Campus d'Alcoi de la UPV se li han concedit 3 projectes.
Màgia de la Ciència i Tallers de Química Màgia de la Ciència i Tallers de Química
Activitats realitzades dins de la Setmana del Ciència.
Neuromàrqueting en l’alta cuina de Madrid Fusión Neuromàrqueting en l’alta cuina de Madrid Fusión
Estudi d'investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV juntament amb la consultora Breating Brain per a Kiko Moya, xef de L’Escaleta.
Aprenent habilitats jugant al golf Aprenent habilitats jugant al golf
Estudiants del MUIOL del Campus d'Alcoi de la UPV.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.