Premis de la Real Acadèmia de l'Enginyeria

“Agustín de Betancourt y Molina” i “Juan López de Peñalver”.

Premis “Agustín de Betancourt y Molina” i “Juan López de Peñalver” de la Real Acadèmia de l'Enginyeria.

[ 03/05/2018 ]

La Real Acadèmia d'Enginyeria amb el copatrocini de la Fundació “Pro Rebus Academiae, convoca els Premis “Agustín de Betancourt y Molina” i “Juan López de Peñalver” per a l'any 2018.

Aquests premis es destinen a investigadors i professionals en el camp de l'enginyeria que l'1 de gener de 2018 tinguen menys de 40 anys d'edat i que mantinguen vinculació amb Espanya, on hagen desenvolupat part significativa dels seus treballs.

En concret, el premi “Agustín de Betancourt y Molina” està destinat en particular a persones individuals que hagen realitzat labors notòries de Recerca en el camp de l'Enginyeria, conduents a assentar les bases i/o propiciar nous desenvolupaments i innovacions en qualsevol dels seus àmbits professionals.

I el premi “Juan López de Peñalver” està destinat en particular a persones individuals, o a equips de treball, formats per membres que majoritàriament tinguen menys de 40 anys d'edat, que hagen realitzat labors notòries de desenvolupament i innovació, contribucions professionals destacades o obra singular en qualsevol dels àmbits professionals de l'enginyeria espanyola. En el cas d'un equip es farà explícit el director del mateix, que tindrà, en tot cas, una edat menor de 40 anys i que signarà la candidatura.

Les propostes i sol·licituds es remetran preferiblement via correu electrònic a secretaria@raing.es indicant alternativament en “Assumpte”: PREMIO BETANCOURT o PREMIO LÓPEZ DE PEÑALVER, abans del 31 de maig de 2018.

La concessió de cadascun dels Premis s'acreditarà amb un diploma i una placa; i cadascun d'ells està dotat amb 6.000 euros.

Més informació

La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món
Segons el prestigió QS Graduate Employability Rankings 2020.
Obertura Universitat Sènior 2019/20 Obertura Universitat Sènior 2019/20
Aquest any compta amb 215 alumnes en el curs.
Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
Campionat Nacional de Robots CEABOT Campionat Nacional de Robots CEABOT
Tercera victòria consecutiva del Campus d'Alcoi.
XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa
Celebrat al Campus d'Alcoi entre el 3 i el 6 de setembre.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.