Premis de la Real Acadèmia de l'Enginyeria

“Agustín de Betancourt y Molina” i “Juan López de Peñalver”.

Premis “Agustín de Betancourt y Molina” i “Juan López de Peñalver” de la Real Acadèmia de l'Enginyeria.

[ 03/05/2018 ]

La Real Acadèmia d'Enginyeria amb el copatrocini de la Fundació “Pro Rebus Academiae, convoca els Premis “Agustín de Betancourt y Molina” i “Juan López de Peñalver” per a l'any 2018.

Aquests premis es destinen a investigadors i professionals en el camp de l'enginyeria que l'1 de gener de 2018 tinguen menys de 40 anys d'edat i que mantinguen vinculació amb Espanya, on hagen desenvolupat part significativa dels seus treballs.

En concret, el premi “Agustín de Betancourt y Molina” està destinat en particular a persones individuals que hagen realitzat labors notòries de Recerca en el camp de l'Enginyeria, conduents a assentar les bases i/o propiciar nous desenvolupaments i innovacions en qualsevol dels seus àmbits professionals.

I el premi “Juan López de Peñalver” està destinat en particular a persones individuals, o a equips de treball, formats per membres que majoritàriament tinguen menys de 40 anys d'edat, que hagen realitzat labors notòries de desenvolupament i innovació, contribucions professionals destacades o obra singular en qualsevol dels àmbits professionals de l'enginyeria espanyola. En el cas d'un equip es farà explícit el director del mateix, que tindrà, en tot cas, una edat menor de 40 anys i que signarà la candidatura.

Les propostes i sol·licituds es remetran preferiblement via correu electrònic a secretaria@raing.es indicant alternativament en “Assumpte”: PREMIO BETANCOURT o PREMIO LÓPEZ DE PEÑALVER, abans del 31 de maig de 2018.

La concessió de cadascun dels Premis s'acreditarà amb un diploma i una placa; i cadascun d'ells està dotat amb 6.000 euros.

Més informació

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.