Jornada DIFUTEC: MUTXAMEL, TURISME I CULTURA

Dimarts 27 de març de 9h a 14h a l'Auditori Centre Social Polivalent de Mutxamel.

[ 12/03/2018 ]
Mutxamel, turisme i cultura

El proper dimarts 27 de març de 9h a 14h tindrà lloc a la Seu Universitària del Campus d’Alcoi a Mutxamel - Auditori Centre Social Polivalent - Avda. Carlos Soler, 64, la LXX Jornada DIFUTEC “Mutxamel, Turisme i Cultura” organitzada per l'Ajuntament de Mutxamel, l'Aula Riu Sec i el Campus d'Alcoi de la UPV.

La jornada

La conservació, protecció i gestió del patrimoni natural i cultural suposa per a les destinacions una oportunitat de desenvolupament que, duta a terme de forma responsable i sostenible, és una interessant opció per a moltes comunitats locals.

La posada en valor sostenible dels recursos i una adequada organització dels serveis turístics complementaris pot suposar una via per al desenvolupament socioeconòmic i cultural d'un municipi.

L'activitat que es proposa porta per títol “Mutxamel: Turisme i Cultura” i consisteix en una jornada per a reflexionar sobre la posada en valor del patrimoni natural i cultural del municipi de Mutxamel per al seu ús turístic a través de l'acostament a les eines de gestió turística útils per a abordar aquest procés. Aquesta posada en valor del patrimoni es fa sota el paràmetre de la sostenibilitat necessària per a contribuir al seu desenvolupament a llarg termini.

La contribució de les universitats al desenvolupament del turisme sostenible és un fet constatat a través de la recerca en matèria turística i l'aplicació d'aquests assoliments acadèmics al context pràctic de les destinacions, les empreses i els productes turístics, fins i tot establint directrius i estratègies turístiques generals. Així, de la mà de la Catedràtica de la UPV, la Dra. María José Viñals, es presentaran les eines per a la posada en valor del patrimoni i el seu ús sostenible. A continuació, es proposa realitzar un acostament a l'element vector del patrimoni en aquest municipi com és l'aigua i el patrimoni hidrològic local.

La segona part de la jornada es dedicarà a l'acostament pràctic de les eines seleccionades de posada en valor i planificació. Així es proposen 2 tallers pràctics sobre eines aplicades a la gestió turística de les destinacions.

La UPV supera amb nota l’inici de la docència virtual La UPV supera amb nota l’inici de la docència virtual
Més de 16.000 usuaris actius en Microsoft Teams i prop de 10.000 en Office 365.
Comunicat de Direcció Comunicat de Direcció
Restriccions en l'accés al Campus d'Alcoi.
Coronavirus Makers Coronavirus Makers
El Campus d'Alcoi de la UPV posa a disposició 7 impressores 3D.
Organització de la Docència Distància 2 Organització de la Docència Distància 2
Comunicat núm.2 de Direcció d'estudis.
Castelló, Alacant i València, entre les més beneficiades Castelló, Alacant i València, entre les més beneficiades
Les mesures per a lluitar contra el COVID-19 redueixen un 64% de mitjana la contaminació de l'aire a Espanya.
Noves mesures excepcionals Noves mesures excepcionals
L'última resolució del rector modifica el funcionament de la UPV.
Vicerectorat d'Alumnat Vicerectorat d'Alumnat
Comunicat del Vicerectorat d'Alumnat, Cultura i Esport.