Jornada DIFUTEC: MUTXAMEL, TURISME I CULTURA

Dimarts 27 de març de 9h a 14h a l'Auditori Centre Social Polivalent de Mutxamel.

[ 12/03/2018 ]
Mutxamel, turisme i cultura

El proper dimarts 27 de març de 9h a 14h tindrà lloc a la Seu Universitària del Campus d’Alcoi a Mutxamel - Auditori Centre Social Polivalent - Avda. Carlos Soler, 64, la LXX Jornada DIFUTEC “Mutxamel, Turisme i Cultura” organitzada per l'Ajuntament de Mutxamel, l'Aula Riu Sec i el Campus d'Alcoi de la UPV.

La jornada

La conservació, protecció i gestió del patrimoni natural i cultural suposa per a les destinacions una oportunitat de desenvolupament que, duta a terme de forma responsable i sostenible, és una interessant opció per a moltes comunitats locals.

La posada en valor sostenible dels recursos i una adequada organització dels serveis turístics complementaris pot suposar una via per al desenvolupament socioeconòmic i cultural d'un municipi.

L'activitat que es proposa porta per títol “Mutxamel: Turisme i Cultura” i consisteix en una jornada per a reflexionar sobre la posada en valor del patrimoni natural i cultural del municipi de Mutxamel per al seu ús turístic a través de l'acostament a les eines de gestió turística útils per a abordar aquest procés. Aquesta posada en valor del patrimoni es fa sota el paràmetre de la sostenibilitat necessària per a contribuir al seu desenvolupament a llarg termini.

La contribució de les universitats al desenvolupament del turisme sostenible és un fet constatat a través de la recerca en matèria turística i l'aplicació d'aquests assoliments acadèmics al context pràctic de les destinacions, les empreses i els productes turístics, fins i tot establint directrius i estratègies turístiques generals. Així, de la mà de la Catedràtica de la UPV, la Dra. María José Viñals, es presentaran les eines per a la posada en valor del patrimoni i el seu ús sostenible. A continuació, es proposa realitzar un acostament a l'element vector del patrimoni en aquest municipi com és l'aigua i el patrimoni hidrològic local.

La segona part de la jornada es dedicarà a l'acostament pràctic de les eines seleccionades de posada en valor i planificació. Així es proposen 2 tallers pràctics sobre eines aplicades a la gestió turística de les destinacions.

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Beques i ajudes Beques i ajudes
Consulta les opcions oferides pel Ministeri, la GV i la UPV.
Cursos de valencià 2020-21 Cursos de valencià 2020-21
Nivells A2, B1, B2, C1 i C2. Inscripció fins al 18 de setembre.
Congrés Internacional de Direcció i Enginyeria de Projectes Congrés Internacional de Direcció i Enginyeria de Projectes
Finalitza la 24a edició del congrés.