¨Escola de Música Crescendo¨ en directe al Campus

Concert en directe des de la cafeteria del Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 21/03/2018 ]
Escola de Música Crescendo

El dijous 22 de març a partir de les 20h, a la cafeteria del Campus, vine a gaudir amb de la millor música en directe de la ¨Escuela de Música Crescendo¨.

Actuarà un blego format per professors i alumnes de l'Escola de Música Crescendo.

Dins de l'escola música "Crescendo" hi ha un departament de modern on es fan classes de bateria, cant modern, guitarra elèctrica, baix elèctric, rap i baix i es va decidir crear un col·lectiu en el qual els alumnes més avançats poguessin preparar al costat dels professors un repertori per a actuacions com la qual anem a poder gaudir aquest dijous.

A més de gaudir de bona música en directe pots seguir aprofitant la promoció especial de la cafeteria del Campus per als concerts dels dijous: 1 euro==canya+tapa.

I recorda, si toques en un grup, fas monòlegs o qualsevol altre tipus de ¨performance¨. En la cafeteria de l'EPSA tens el teu escenari, posa't en contacte amb la Sotsdirecció de Cultura i Esports del Campus d'Alcoi de la UPV.

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.