Concurs Disseny i Desenvolupament de Teixit per a tèxtil hogar 2.0

Organitzat per la Càtedra AITEX-UPV està dotat de tres premis de 1000, 500 i 250 euros. Els guanyadors, podran mostrar els seus treballs en la Fira Home Tèxtils Premium.

[ 09/04/2018 ]
Concurs Disseny i Desenvolupament de Teixit per a tèxtil hogar 2.0

La Càtedra AITEX - UPV organitza un nou Concurs de Disseny i Desenvolupament de Teixit per a tèxtil hogar 2.0, dotat de tres premis de 1.000, 500 i 250 euros, respectivament.

A més, els guanyadors, tindran l'opció de mostrar els seus treballs en la Fira Home Textiles Premium, com ja es va fer en 2017.

Poden participar alumnes d'Enginyeria de Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes, d'Estudis Superiors i Mitjans de Disseny, i, també, alumnes que hagen realitzat un curs de disseny de teixit Jacquard en AITEX per compte propi.

Els participants hauran de presentar una memòria tècnica, una mostra de teixit o prototip de disseny principal i dos coordinats, disseny del teixit principal i dos coordinats, i la simulació del producte en el seu ambient de destinació.

Les inscripcions, que es realitzen online des d'aquest enllaç, estan obertes fins el 18 de maig de 2018.

La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món
Segons el prestigió QS Graduate Employability Rankings 2020.
Obertura Universitat Sènior 2019/20 Obertura Universitat Sènior 2019/20
Aquest any compta amb 215 alumnes en el curs.
Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
Campionat Nacional de Robots CEABOT Campionat Nacional de Robots CEABOT
Tercera victòria consecutiva del Campus d'Alcoi.
XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa
Celebrat al Campus d'Alcoi entre el 3 i el 6 de setembre.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.