Concurs Disseny i Desenvolupament de Teixit per a tèxtil hogar 2.0

Organitzat per la Càtedra AITEX-UPV està dotat de tres premis de 1000, 500 i 250 euros. Els guanyadors, podran mostrar els seus treballs en la Fira Home Tèxtils Premium.

[ 09/04/2018 ]
Concurs Disseny i Desenvolupament de Teixit per a tèxtil hogar 2.0

La Càtedra AITEX - UPV organitza un nou Concurs de Disseny i Desenvolupament de Teixit per a tèxtil hogar 2.0, dotat de tres premis de 1.000, 500 i 250 euros, respectivament.

A més, els guanyadors, tindran l'opció de mostrar els seus treballs en la Fira Home Textiles Premium, com ja es va fer en 2017.

Poden participar alumnes d'Enginyeria de Disseny Industrial i Desenvolupament de Productes, d'Estudis Superiors i Mitjans de Disseny, i, també, alumnes que hagen realitzat un curs de disseny de teixit Jacquard en AITEX per compte propi.

Els participants hauran de presentar una memòria tècnica, una mostra de teixit o prototip de disseny principal i dos coordinats, disseny del teixit principal i dos coordinats, i la simulació del producte en el seu ambient de destinació.

Les inscripcions, que es realitzen online des d'aquest enllaç, estan obertes fins el 18 de maig de 2018.

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Dispensa d'assistència presencial Dispensa d'assistència presencial
Per als estudiants de màster.
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Inici del curs 2020-21
Coneix el model d'ensenyament i les dates acordades pels rectors i la GV.
10 dies de dol oficial 10 dies de dol oficial
Avui dimecres, a les 12 h, minut de silenci per les víctimes de la pandèmia.
Horaris, reunions, viatges... Horaris, reunions, viatges...
Consulta la nova resolució del Rectorat per a la incorporació progressiva.
Nou Campusviu digital Nou Campusviu digital
Llancem un nou periòdic Campusviu digital i interactiu.