¨Xitxarra Railway¨ en directe

Concert en directe des de la cafeteria del Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 04/05/2018 ]
Xitxarra Railway

Este dijous 31 de maig a partir de les 20:00h, vos animem a vindre a la cafeteria de l'EPSA a gaudir de la bona música de XITXARRA RAILWAY.

Xixtarra Railway és una banda alcoiana que la seua musica és una barreja entre la música de la nostra terra (cantautors, tradicional, etc) i la música anglo-americana (rock clàssic, blues, country, etc.). Blues, rock, country, Nova Cançó, castellà, valencià, anglés… tot cap en Xitxarra Railway. Han publicat un àlbum d'estudi titulat Xec-Xec-Xec.

La major part dels seus components són membres del Campus d'Alcoi de la UPV: Ximo Pérez (veu, baix i guitarró), Josep Maria Gadea (veu i guitarra acústica, ukelele i percusió), Jordi Segura (veu, guitarra, harmònica i pedal steel), Juan Mateo(veu, guitarra i baix) i Agustín Peláez (bateria).

Vine i gaudeix de la música en directe aprofitant la promoció especial de la cafeteria de l'EPSA per als concerts dels dijous: 1 euro=caña+tapa.

I recorda, si toques en un grup, fas monòlegs o qualsevol altre tipus de ¨performance¨. En la cafeteria de l'EPSA tens el teu escenari, posa't en contacte amb la Sotsdirecció de Cultura i Esports del Campus d'Alcoi de la UPV.

Xitxarra Railway en directe:

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.