¨Xitxarra Railway¨ en directe

Concert en directe des de la cafeteria del Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 04/05/2018 ]
Xitxarra Railway

Este dijous 31 de maig a partir de les 20:00h, vos animem a vindre a la cafeteria de l'EPSA a gaudir de la bona música de XITXARRA RAILWAY.

Xixtarra Railway és una banda alcoiana que la seua musica és una barreja entre la música de la nostra terra (cantautors, tradicional, etc) i la música anglo-americana (rock clàssic, blues, country, etc.). Blues, rock, country, Nova Cançó, castellà, valencià, anglés… tot cap en Xitxarra Railway. Han publicat un àlbum d'estudi titulat Xec-Xec-Xec.

La major part dels seus components són membres del Campus d'Alcoi de la UPV: Ximo Pérez (veu, baix i guitarró), Josep Maria Gadea (veu i guitarra acústica, ukelele i percusió), Jordi Segura (veu, guitarra, harmònica i pedal steel), Juan Mateo(veu, guitarra i baix) i Agustín Peláez (bateria).

Vine i gaudeix de la música en directe aprofitant la promoció especial de la cafeteria de l'EPSA per als concerts dels dijous: 1 euro=caña+tapa.

I recorda, si toques en un grup, fas monòlegs o qualsevol altre tipus de ¨performance¨. En la cafeteria de l'EPSA tens el teu escenari, posa't en contacte amb la Sotsdirecció de Cultura i Esports del Campus d'Alcoi de la UPV.

Xitxarra Railway en directe:

La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món
Segons el prestigió QS Graduate Employability Rankings 2020.
Obertura Universitat Sènior 2019/20 Obertura Universitat Sènior 2019/20
Aquest any compta amb 215 alumnes en el curs.
Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
Campionat Nacional de Robots CEABOT Campionat Nacional de Robots CEABOT
Tercera victòria consecutiva del Campus d'Alcoi.
XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa
Celebrat al Campus d'Alcoi entre el 3 i el 6 de setembre.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.