¨Xitxarra Railway¨ en directe

Concert en directe des de la cafeteria del Campus d'Alcoi de la UPV.

[ 04/05/2018 ]
Xitxarra Railway

Este dijous 31 de maig a partir de les 20:00h, vos animem a vindre a la cafeteria de l'EPSA a gaudir de la bona música de XITXARRA RAILWAY.

Xixtarra Railway és una banda alcoiana que la seua musica és una barreja entre la música de la nostra terra (cantautors, tradicional, etc) i la música anglo-americana (rock clàssic, blues, country, etc.). Blues, rock, country, Nova Cançó, castellà, valencià, anglés… tot cap en Xitxarra Railway. Han publicat un àlbum d'estudi titulat Xec-Xec-Xec.

La major part dels seus components són membres del Campus d'Alcoi de la UPV: Ximo Pérez (veu, baix i guitarró), Josep Maria Gadea (veu i guitarra acústica, ukelele i percusió), Jordi Segura (veu, guitarra, harmònica i pedal steel), Juan Mateo(veu, guitarra i baix) i Agustín Peláez (bateria).

Vine i gaudeix de la música en directe aprofitant la promoció especial de la cafeteria de l'EPSA per als concerts dels dijous: 1 euro=caña+tapa.

I recorda, si toques en un grup, fas monòlegs o qualsevol altre tipus de ¨performance¨. En la cafeteria de l'EPSA tens el teu escenari, posa't en contacte amb la Sotsdirecció de Cultura i Esports del Campus d'Alcoi de la UPV.

Xitxarra Railway en directe:

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.