Escola d'Estiu 2018

Del 2 al 6 de maig, estarà obert el termini per a la preinscripció en l'edició 2018 de l’Escola d’Estiu.

[ 11/04/2018 ]
Escola d'Estiu 2016

Aquest any, l'Escola d'Estiu és "L'Escola del POLI".

Les activitats de l'Escola d’Estiu estan dirigides a xiquets i xiquetes nascuts entre 2014 i 2004.

Al Campus d'Alcoi es compta amb 200 places.

Les activitats es realitzaran del 2 al 27 de juliol des de les 9h fins les 14h.

El periode de preinscripció és del 2 al 6 de maig.

Tindran preferència d'admissió els familiars de primer grau (fills o germans) dels membres de l'UPV (alumnat, PDI i PAS). Posteriorment s'atendran, segons les places disponibles, les sol·licituds dels membres d'Alumni. Després d'aquestes, les sol·licituds dels Antics Participants de l'Escola d'Estiu (que hagen participat en les dues últimes edicions) donant prioritat als quals tenen germans (es) ja admesos. Finalment, la resta de places disponibles s'assignaran per sorteig.

El 21 de maig es publicarà una llista d’admesos en el tauler d’anuncis de l’Escola d’Estiu i en las webs de l’Escola d’Estiu: www.upv.es/entidades/EE - www.escoladestiu.upv.es.

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.