Mindfulness en la vida diària

Del 9 de maig al 13 de juny. Inscripció oberta.

Aprèn a practicar ¨Mindfulness¨ i a viure d'una manera més conscient i serè.

[ 17/04/2018 ]

Per primera vegada a Alcoi, tindrà lloc un curs de Mindfulness. El curs es planteja amb una durada de 6 setmanes, tots els dimecres, del 9 de maig al 13 de juny, de 19 a 21 hores.

L'objectiu principal és que la gent entenga què és mindfulness, explicat en un llenguatge senzill, i puga practicar-ho pel seu compte. Expliquem els conceptes principals (definició de mindfulness, actituds, com practicar-ho, etc.) i fem exercicis pràctics que després demanarem perquè la gent practique a casa.

El curs té caràcter d'entrenament ja que practicar amb regularitat exigeix cert hàbit que no tenim i necessitem anar familiaritzant-nos a poc a poc. Per aquest motiu, es faciliten tot tipus de pràctiques de meditació i exercicis que podem fer en la vida quotidiana mentre treballem, caminem o mengem perquè cadascú vaja incorporant una manera de vida més atent i conscient. No volem que en acabar tots siguen meditadors però si que tinguen recursos per a estar més atents i enfocats en el seu moment a dia.

Beneficis
  • Aprendre a gestionar els pensaments negatius.
  • Mantenir l'atenció més enfocada. Concentració i millora la productivitat.
  • Manejar els pensaments intrusius que em distrauen.
  • Conrear i gaudir més dels moments positius.
  • Millora la comunicació i l'escolta.
  • Més consciència del cos i les emocions.
  • Ajuda a reduir l'estrès i gestionar altres emocions negatives.
  • Gestió del temps i prioritats en la meua vida.

El curs ho imparteix el psicòleg i terapeuta Jorgé Moltó, Co-Director d'Elephant Plena, València.

Hi han 8 places a un preu reduït de 80€ per a alumnes i/o professors del Campus.

Jornada sobre Docència Inversa Jornada sobre Docència Inversa
Manera de treball basat en els resultats d'aprenentatge.
First Lego League al Campus de Alcoy First Lego League al Campus de Alcoy
Participaren més de 200 joves organitzats en 24 equips.
VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil
Organitzat pel GROMEP, comptà amb un 20% més de participació.
Reunió objectius pràctiques d’empresa Reunió objectius pràctiques d’empresa
Va tenir lloc al Campus d'Alcoi de la UPV.
IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’ IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’
Han participat 242 alumnes de 13 centres.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a famílies i futurs alumnes el 28 de març de 2020.
Camí de la petjada zero de carboni el 2050 Camí de la petjada zero de carboni el 2050
La UPV redueix en més d'un milió d'euros la seua factura elèctrica en un any.