Mindfulness en la vida diària

Del 9 de maig al 13 de juny. Inscripció oberta.

Aprèn a practicar ¨Mindfulness¨ i a viure d'una manera més conscient i serè.

[ 17/04/2018 ]

Per primera vegada a Alcoi, tindrà lloc un curs de Mindfulness. El curs es planteja amb una durada de 6 setmanes, tots els dimecres, del 9 de maig al 13 de juny, de 19 a 21 hores.

L'objectiu principal és que la gent entenga què és mindfulness, explicat en un llenguatge senzill, i puga practicar-ho pel seu compte. Expliquem els conceptes principals (definició de mindfulness, actituds, com practicar-ho, etc.) i fem exercicis pràctics que després demanarem perquè la gent practique a casa.

El curs té caràcter d'entrenament ja que practicar amb regularitat exigeix cert hàbit que no tenim i necessitem anar familiaritzant-nos a poc a poc. Per aquest motiu, es faciliten tot tipus de pràctiques de meditació i exercicis que podem fer en la vida quotidiana mentre treballem, caminem o mengem perquè cadascú vaja incorporant una manera de vida més atent i conscient. No volem que en acabar tots siguen meditadors però si que tinguen recursos per a estar més atents i enfocats en el seu moment a dia.

Beneficis
  • Aprendre a gestionar els pensaments negatius.
  • Mantenir l'atenció més enfocada. Concentració i millora la productivitat.
  • Manejar els pensaments **intrusivos que em distrauen.
  • Conrear i gaudir més dels moments positius.
  • Millora la comunicació i l'escolta.
  • Més consciència del cos i les emocions.
  • Ajuda a reduir l'estrès i gestionar altres emocions negatives.
  • Gestió del temps i prioritats en la meua vida.

El curs ho imparteix el psicòleg i terapeuta Jorgé Moltó, Co-Director d'Elephant Plena, València.

Hi han 8 places a un preu reduït de 80€ per a alumnes i/o professors del Campus.

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.