Mindfulness en la vida diària

Del 9 de maig al 13 de juny. Inscripció oberta.

Aprèn a practicar ¨Mindfulness¨ i a viure d'una manera més conscient i serè.

[ 17/04/2018 ]

Per primera vegada a Alcoi, tindrà lloc un curs de Mindfulness. El curs es planteja amb una durada de 6 setmanes, tots els dimecres, del 9 de maig al 13 de juny, de 19 a 21 hores.

L'objectiu principal és que la gent entenga què és mindfulness, explicat en un llenguatge senzill, i puga practicar-ho pel seu compte. Expliquem els conceptes principals (definició de mindfulness, actituds, com practicar-ho, etc.) i fem exercicis pràctics que després demanarem perquè la gent practique a casa.

El curs té caràcter d'entrenament ja que practicar amb regularitat exigeix cert hàbit que no tenim i necessitem anar familiaritzant-nos a poc a poc. Per aquest motiu, es faciliten tot tipus de pràctiques de meditació i exercicis que podem fer en la vida quotidiana mentre treballem, caminem o mengem perquè cadascú vaja incorporant una manera de vida més atent i conscient. No volem que en acabar tots siguen meditadors però si que tinguen recursos per a estar més atents i enfocats en el seu moment a dia.

Beneficis
  • Aprendre a gestionar els pensaments negatius.
  • Mantenir l'atenció més enfocada. Concentració i millora la productivitat.
  • Manejar els pensaments **intrusivos que em distrauen.
  • Conrear i gaudir més dels moments positius.
  • Millora la comunicació i l'escolta.
  • Més consciència del cos i les emocions.
  • Ajuda a reduir l'estrès i gestionar altres emocions negatives.
  • Gestió del temps i prioritats en la meua vida.

El curs ho imparteix el psicòleg i terapeuta Jorgé Moltó, Co-Director d'Elephant Plena, València.

Hi han 8 places a un preu reduït de 80€ per a alumnes i/o professors del Campus.

Benvinguda als estudiants internacionals Benvinguda als estudiants internacionals
Un total de 60 estudiants de 20 països de tot el món estudiaran a Alcoi.
Medalla 25 Anys Medalla 25 Anys
La UPV reconeix i agraeix la seua dedicació a un total de 106 membres del PAS i PDI.
Programa de Col·laboració UPV - FISABIO (POLISABIO) Programa de Col·laboració UPV - FISABIO (POLISABIO)
Al Campus d'Alcoi de la UPV se li han concedit 3 projectes.
Màgia de la Ciència i Tallers de Química Màgia de la Ciència i Tallers de Química
Activitats realitzades dins de la Setmana del Ciència.
Neuromàrqueting en l’alta cuina de Madrid Fusión Neuromàrqueting en l’alta cuina de Madrid Fusión
Estudi d'investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV juntament amb la consultora Breating Brain per a Kiko Moya, xef de L’Escaleta.
Aprenent habilitats jugant al golf Aprenent habilitats jugant al golf
Estudiants del MUIOL del Campus d'Alcoi de la UPV.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.