El Vint-i-5

Activitats als 3 campus de la UPV al voltant del 25 d’abril.

Activitats als 3 campus de la UPV al voltant del 25 d’abril. A Alcoi tindran lloc el 3 de maig.

[ 17/04/2018 ]

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística (SPNL) de la Universitat Politècnica de València (UPV), amb la col·laboració de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua, commemora l'aniversari del 25 d'abril amb un programa que inclou activitats en els tres campus de la UPV: Vera (València), Alcoi i Gandia.

Les activitats a Alcoi són:

Mercat solidari (De 12:30 fins les 20h):
  • Degustació de productes solidaris. Plaça de Ferrándiz i Carbonell. Organitzat per l'Àrea d'Igualtat, Cooperació i Assumptes socials del Campus d'Alcoi.

Concierto en directo (A les 20h):
  • Paco Enlaluna, amb l’espectacle “Besar-se de riure”. Cafeteria del Campus. Entrada lliure. Capacitat limitada. Canya+tapa 1 €.

Juan Ivorra, finalista del Premi SOCIEMAT Juan Ivorra, finalista del Premi SOCIEMAT
És estudiant del MUIPCM.
Amazon Campus Challenge Amazon Campus Challenge
L'equip EasyVal de la UPV ha sigut el millor dels 300 participants.
Anàlisi del trànsit en Moros i Cristians Anàlisi del trànsit en Moros i Cristians
TFM de l'alumne del Campus d'Alcoi Jarold Antonio Imán Guevara.
Premis TFG i TFM Premis TFG i TFM
S'han lliurat 12 reconeixements.
QueCovid.es QueCovid.es
Quatre estudiants del Campus d'Alcoi de la UPV han posat en marxa aquest cercador.
JARTE JARTE
Naix la primera revista d'investigació del Campus d'Alcoi UPV.
Pau Bernabeu, nou director de l'EPSA Pau Bernabeu, nou director de l'EPSA
Amb el 51,61% del vot ponderat, segons els resultats definitius.