El Vint-i-5

Activitats als 3 campus de la UPV al voltant del 25 d’abril.

Activitats als 3 campus de la UPV al voltant del 25 d’abril. A Alcoi tindran lloc el 3 de maig.

[ 17/04/2018 ]

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística (SPNL) de la Universitat Politècnica de València (UPV), amb la col·laboració de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua, commemora l'aniversari del 25 d'abril amb un programa que inclou activitats en els tres campus de la UPV: Vera (València), Alcoi i Gandia.

Les activitats a Alcoi són:

Mercat solidari (De 12:30 fins les 20h):
  • Degustació de productes solidaris. Plaça de Ferrándiz i Carbonell. Organitzat per l'Àrea d'Igualtat, Cooperació i Assumptes socials del Campus d'Alcoi.

Concierto en directo (A les 20h):
  • Paco Enlaluna, amb l’espectacle “Besar-se de riure”. Cafeteria del Campus. Entrada lliure. Capacitat limitada. Canya+tapa 1 €.

Benvinguda als estudiants internacionals Benvinguda als estudiants internacionals
Un total de 60 estudiants de 20 països de tot el món estudiaran a Alcoi.
Medalla 25 Anys Medalla 25 Anys
La UPV reconeix i agraeix la seua dedicació a un total de 106 membres del PAS i PDI.
Programa de Col·laboració UPV - FISABIO (POLISABIO) Programa de Col·laboració UPV - FISABIO (POLISABIO)
Al Campus d'Alcoi de la UPV se li han concedit 3 projectes.
Màgia de la Ciència i Tallers de Química Màgia de la Ciència i Tallers de Química
Activitats realitzades dins de la Setmana del Ciència.
Neuromàrqueting en l’alta cuina de Madrid Fusión Neuromàrqueting en l’alta cuina de Madrid Fusión
Estudi d'investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV juntament amb la consultora Breating Brain per a Kiko Moya, xef de L’Escaleta.
Aprenent habilitats jugant al golf Aprenent habilitats jugant al golf
Estudiants del MUIOL del Campus d'Alcoi de la UPV.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.