El Vint-i-5

Activitats als 3 campus de la UPV al voltant del 25 d’abril.

Activitats als 3 campus de la UPV al voltant del 25 d’abril. A Alcoi tindran lloc el 3 de maig.

[ 17/04/2018 ]

El Servei de Promoció i Normalització Lingüística (SPNL) de la Universitat Politècnica de València (UPV), amb la col·laboració de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua, commemora l'aniversari del 25 d'abril amb un programa que inclou activitats en els tres campus de la UPV: Vera (València), Alcoi i Gandia.

Les activitats a Alcoi són:

Mercat solidari (De 12:30 fins les 20h):
  • Degustació de productes solidaris. Plaça de Ferrándiz i Carbonell. Organitzat per l'Àrea d'Igualtat, Cooperació i Assumptes socials del Campus d'Alcoi.

Concierto en directo (A les 20h):
  • Paco Enlaluna, amb l’espectacle “Besar-se de riure”. Cafeteria del Campus. Entrada lliure. Capacitat limitada. Canya+tapa 1 €.

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.