Preinscripció Màsters Universitaris

Del 28 de maig al 15 de juny (i del 4 al 12 de setembre).

Del 28 de maig al 15 de juny (i del 4 al 12 de setembre), ja pots realitzar la preinscripció en els màsters universitaris del Campus d'Alcoi.

[ 19/04/2018 ]

La Universitat Politècnica de València (UPV) ha obert el termini d'inscripció per a cursar qualsevol dels màsters universitaris que conformen l'oferta per al curs acadèmic 2018-2019, dels quals 4 s'imparteixen en el Campus d'Alcoi:

El termini de preinscripció serà de dilluns 28 de maig a divendres 15 de juny de 2018, i els resultats es publicaran el divendres 20 de juliol. En el cas de quedar places vacants, s'obrirà un segon termini de preinscripció de el 4 al 12 de setembre.

La preinscripció s'ha de realitzar a través d'aquest formulari electrònic.

El termini de preinscripció extraordinari de places vacants abasta des del 4 fins al 12 de setembre del 2018, i ha de realitzar-se a través del formulari electrònic l'enllaç del qual figura al peu de la present pàgina.

La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món
Segons el prestigió QS Graduate Employability Rankings 2020.
Obertura Universitat Sènior 2019/20 Obertura Universitat Sènior 2019/20
Aquest any compta amb 215 alumnes en el curs.
Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
Campionat Nacional de Robots CEABOT Campionat Nacional de Robots CEABOT
Tercera victòria consecutiva del Campus d'Alcoi.
XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa
Celebrat al Campus d'Alcoi entre el 3 i el 6 de setembre.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.