Doble Grau en Enginyeria Mecànica

Subscrit amb la Universitat d'Ostfalia d'Alemanya, es prorroga 4 anys més.

[ 09/05/2018 ]
Doble Grau en Enginyeria Mecànica

El professor Dragos Balan, de la universitat d'Ostfalia (Alemanya) ha estat aquest matí en el Campus d'Alcoi de la UPV per a fer lliurament de la documentació oficial de la renovació del Doble Títol que el Grau d'Enginyeria Mecànica que s'imparteix en aquest campus té subscrit amb la universitat alemanya. D'aquesta manera, durant els pròxims 4 cursos acadèmics, els alumnes del nostre campus podran beneficiar-se de la possibilitat d'estudiar l'últim any del grau a Alemanya, i obtenir el títol també per la universitat d'Ostfalia.

Dos alumnes d'Enginyeria Mecànica han finalitzat ja els seus estudis de Doble Grau, i en l'actualitat es troben a Alemanya altres dues. Per al curs acadèmic 2018-19 s'espera que un total de tres alumnes gaudisquen d'aquesta possibilitat.

Aquesta iniciativa del Grau en Enginyeria Mecànica que permet cursar els dobles graus amb universitats estrangeres, va ser la pionera i a la qual des d'ara s'afig el Grau en Enginyeria Informàtica que acaba de formalitzar el seu conveni amb la universitat finlandesa de Lahti University of Applied Sciences.

Més informació

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.