Doble Grau en Enginyeria Mecànica

Subscrit amb la Universitat d'Ostfalia d'Alemanya, es prorroga 4 anys més.

[ 09/05/2018 ]
Doble Grau en Enginyeria Mecànica

El professor Dragos Balan, de la universitat d'Ostfalia (Alemanya) ha estat aquest matí en el Campus d'Alcoi de la UPV per a fer lliurament de la documentació oficial de la renovació del Doble Títol que el Grau d'Enginyeria Mecànica que s'imparteix en aquest campus té subscrit amb la universitat alemanya. D'aquesta manera, durant els pròxims 4 cursos acadèmics, els alumnes del nostre campus podran beneficiar-se de la possibilitat d'estudiar l'últim any del grau a Alemanya, i obtenir el títol també per la universitat d'Ostfalia.

Dos alumnes d'Enginyeria Mecànica han finalitzat ja els seus estudis de Doble Grau, i en l'actualitat es troben a Alemanya altres dues. Per al curs acadèmic 2018-19 s'espera que un total de tres alumnes gaudisquen d'aquesta possibilitat.

Aquesta iniciativa del Grau en Enginyeria Mecànica que permet cursar els dobles graus amb universitats estrangeres, va ser la pionera i a la qual des d'ara s'afig el Grau en Enginyeria Informàtica que acaba de formalitzar el seu conveni amb la universitat finlandesa de Lahti University of Applied Sciences.

Més informació

Benvinguda als estudiants internacionals Benvinguda als estudiants internacionals
Un total de 60 estudiants de 20 països de tot el món estudiaran a Alcoi.
Medalla 25 Anys Medalla 25 Anys
La UPV reconeix i agraeix la seua dedicació a un total de 106 membres del PAS i PDI.
Programa de Col·laboració UPV - FISABIO (POLISABIO) Programa de Col·laboració UPV - FISABIO (POLISABIO)
Al Campus d'Alcoi de la UPV se li han concedit 3 projectes.
Màgia de la Ciència i Tallers de Química Màgia de la Ciència i Tallers de Química
Activitats realitzades dins de la Setmana del Ciència.
Neuromàrqueting en l’alta cuina de Madrid Fusión Neuromàrqueting en l’alta cuina de Madrid Fusión
Estudi d'investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV juntament amb la consultora Breating Brain per a Kiko Moya, xef de L’Escaleta.
Aprenent habilitats jugant al golf Aprenent habilitats jugant al golf
Estudiants del MUIOL del Campus d'Alcoi de la UPV.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.