Convocatòria DRAC Estiu 2018

Termini límit l'1 de juny de 2018.

Obert el termini de presentació de sol.licituds per al programa DRAC Estiu 2018. Fins l'1 de juny de 2018.

[ 09/05/2018 ]

El programa DRAC (Docència, Recerca i Activitats Culturals) té l'objectiu d'impulsar la mobilitat de tota la comunitat universitària Xarxa Vives, mitjançant l'atorgament d'ajuts.

La sol.licitud s'ha de presentar al registre general de la UPV o en qualsevol dels registres auxiliars dels campus de Gandia i Alcoi, i ha d'anar acompanyada d'una còpia de l'expedient acadèmic.

Pots demanar ajuts per a qualsevol dels cursos que apareixen en la Guia de Cursos DRAC Estiu 2018.

Recorda que apart de demanar l'ajut per al curs, t'has de matricular també, seguint les instruccions de l'entitat organitzadora del curs.

Com a novetat, per a 2018 el quadre d'ajuts diferencia entre els campus d'Alcoi i Gandia, i el de València, rebent els primers un ajut superior en alguns casos. Consulta el quadre d'ajuts per a més informació.

Més informació

Benvinguda als estudiants internacionals Benvinguda als estudiants internacionals
Un total de 60 estudiants de 20 països de tot el món estudiaran a Alcoi.
Medalla 25 Anys Medalla 25 Anys
La UPV reconeix i agraeix la seua dedicació a un total de 106 membres del PAS i PDI.
Programa de Col·laboració UPV - FISABIO (POLISABIO) Programa de Col·laboració UPV - FISABIO (POLISABIO)
Al Campus d'Alcoi de la UPV se li han concedit 3 projectes.
Màgia de la Ciència i Tallers de Química Màgia de la Ciència i Tallers de Química
Activitats realitzades dins de la Setmana del Ciència.
Neuromàrqueting en l’alta cuina de Madrid Fusión Neuromàrqueting en l’alta cuina de Madrid Fusión
Estudi d'investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV juntament amb la consultora Breating Brain per a Kiko Moya, xef de L’Escaleta.
Aprenent habilitats jugant al golf Aprenent habilitats jugant al golf
Estudiants del MUIOL del Campus d'Alcoi de la UPV.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.