Convocatòria DRAC Estiu 2018

Termini límit l'1 de juny de 2018.

Obert el termini de presentació de sol.licituds per al programa DRAC Estiu 2018. Fins l'1 de juny de 2018.

[ 09/05/2018 ]

El programa DRAC (Docència, Recerca i Activitats Culturals) té l'objectiu d'impulsar la mobilitat de tota la comunitat universitària Xarxa Vives, mitjançant l'atorgament d'ajuts.

La sol.licitud s'ha de presentar al registre general de la UPV o en qualsevol dels registres auxiliars dels campus de Gandia i Alcoi, i ha d'anar acompanyada d'una còpia de l'expedient acadèmic.

Pots demanar ajuts per a qualsevol dels cursos que apareixen en la Guia de Cursos DRAC Estiu 2018.

Recorda que apart de demanar l'ajut per al curs, t'has de matricular també, seguint les instruccions de l'entitat organitzadora del curs.

Com a novetat, per a 2018 el quadre d'ajuts diferencia entre els campus d'Alcoi i Gandia, i el de València, rebent els primers un ajut superior en alguns casos. Consulta el quadre d'ajuts per a més informació.

Més informació

La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món
Segons el prestigió QS Graduate Employability Rankings 2020.
Obertura Universitat Sènior 2019/20 Obertura Universitat Sènior 2019/20
Aquest any compta amb 215 alumnes en el curs.
Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
Campionat Nacional de Robots CEABOT Campionat Nacional de Robots CEABOT
Tercera victòria consecutiva del Campus d'Alcoi.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.