Convocatòria DRAC Estiu 2018

Termini límit l'1 de juny de 2018.

Obert el termini de presentació de sol.licituds per al programa DRAC Estiu 2018. Fins l'1 de juny de 2018.

[ 09/05/2018 ]

El programa DRAC (Docència, Recerca i Activitats Culturals) té l'objectiu d'impulsar la mobilitat de tota la comunitat universitària Xarxa Vives, mitjançant l'atorgament d'ajuts.

La sol.licitud s'ha de presentar al registre general de la UPV o en qualsevol dels registres auxiliars dels campus de Gandia i Alcoi, i ha d'anar acompanyada d'una còpia de l'expedient acadèmic.

Pots demanar ajuts per a qualsevol dels cursos que apareixen en la Guia de Cursos DRAC Estiu 2018.

Recorda que apart de demanar l'ajut per al curs, t'has de matricular també, seguint les instruccions de l'entitat organitzadora del curs.

Com a novetat, per a 2018 el quadre d'ajuts diferencia entre els campus d'Alcoi i Gandia, i el de València, rebent els primers un ajut superior en alguns casos. Consulta el quadre d'ajuts per a més informació.

Més informació

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Dispensa d'assistència presencial Dispensa d'assistència presencial
Per als estudiants de màster.
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Inici del curs 2020-21
Coneix el model d'ensenyament i les dates acordades pels rectors i la GV.
10 dies de dol oficial 10 dies de dol oficial
Avui dimecres, a les 12 h, minut de silenci per les víctimes de la pandèmia.
Horaris, reunions, viatges... Horaris, reunions, viatges...
Consulta la nova resolució del Rectorat per a la incorporació progressiva.
Nou Campusviu digital Nou Campusviu digital
Llancem un nou periòdic Campusviu digital i interactiu.