Convocatòria DRAC Estiu 2018

Termini límit l'1 de juny de 2018.

Obert el termini de presentació de sol.licituds per al programa DRAC Estiu 2018. Fins l'1 de juny de 2018.

[ 09/05/2018 ]

El programa DRAC (Docència, Recerca i Activitats Culturals) té l'objectiu d'impulsar la mobilitat de tota la comunitat universitària Xarxa Vives, mitjançant l'atorgament d'ajuts.

La sol.licitud s'ha de presentar al registre general de la UPV o en qualsevol dels registres auxiliars dels campus de Gandia i Alcoi, i ha d'anar acompanyada d'una còpia de l'expedient acadèmic.

Pots demanar ajuts per a qualsevol dels cursos que apareixen en la Guia de Cursos DRAC Estiu 2018.

Recorda que apart de demanar l'ajut per al curs, t'has de matricular també, seguint les instruccions de l'entitat organitzadora del curs.

Com a novetat, per a 2018 el quadre d'ajuts diferencia entre els campus d'Alcoi i Gandia, i el de València, rebent els primers un ajut superior en alguns casos. Consulta el quadre d'ajuts per a més informació.

Més informació

VIII ideaT UPV Campus d'Alcoi - Àgora emprenedors VIII ideaT UPV Campus d'Alcoi - Àgora emprenedors
El termini de presentació per a poder participar finalitzarà el 19 de febrer de 2021.
Docència i proves d'avaluació online
Es manté online fins al 20 de gener.
Nou equip directiu Nou equip directiu
Des de l'1 de gener de 2021, Pau Bernabeu és el director de l'EPSA.
FOTCIENCIA17 FOTCIENCIA17
Ja pots visitar FotCiencia17 en el Centre Comercial Alzamora.
IV Concurs ideaT-kids - UPV Campus d'Alcoi IV Concurs ideaT-kids - UPV Campus d'Alcoi
IdeaT-kids, un concurs emprenedor per a xiquets de 5º i 6º de Primària.
Premis Fundació BBVA Premis Fundació BBVA
Premis d'Investigació Societat Científica Informàtica d'Espanya.
Beques Leonardo. Fundació BBVA Beques Leonardo. Fundació BBVA
Destinades a recolzar directament el treball d'investigadors i creadors culturals.