Jornada “Disseny Tèxtil en l'Economia Circular”

Dimarts 22 de maig a les 12:30h en la Sala Multiusos a càrrec de Javier Goyeneche i organitzada per la Càtedra AITEX-UPV.

[ 15/05/2018 ]
Javier Goyeneche

El proper dimarts, 22 de maig a les 12:30h a la Sala Multiusos del Campus d'Alcoi de la UPV (planta baixa edifici Carbonell) tindrà lloc la Jornada “Disseny Tèxtil en l'Economia Circular” a càrrec de Javier Goyeneche i organitzada per la Càtedra AITEX-UPV.

Javier Goyeneche

L'ecològic ha sigut històricament car: ho és el cotxe elèctric i també el menjar bio. Est és un dels nostres grans reptes”.

Fundador d'ECOALF, marca de moda sostenible feta amb productes reciclats.

Javier Goyeneche és un dels joves empresaris espanyols més avantguardistes. Basa la seua política empresarial en la innovació, la recerca, les relacions humanes i el convenciment ètic que els negocis han de créixer no solament respectant el medi ambient, sinó fent alguna cosa per cuidar el planeta.

Va vendre en 2012 la seua primera empresa, la cadena de roba i accessoris Fun & Basics, i avui dia està bolcat amb èxit en Ecoalf, un projecte que va fundar en 2009 i que, a través de la inversió en R+D+I, s'està convertint en un referent mundial de sostenibilitat i moda. La seua visió passa per reciclar plàstic de deixalla per a convertir-ho en teixits i materials de la mateixa qualitat que els convencionals. Amb ells es confeccionar peces, calçat i accessoris en el qual es cuida l'estètica tant com l'ètica.

És també el creador de la Fundació Ecoalf, que, mitjançant la iniciativa Upcycling the oceans, vol neteja de brossa el Mediterrani amb l'ajuda dels pescadors de Llevant. Els materials arreplegats es transformaran en grança, fil, teixit i producte.

Entrada lliure amb registre previ.

Els estudiants tornen al campus Els estudiants tornen al campus
Alumnes de segon, tercer i quart curs de graus i dobles graus.
CWTS Leiden Ranking CWTS Leiden Ranking
La UPV, politècnica espanyola amb major impacte científic.
ARWU 2020 ARWU 2020
El rànquing de Shanghái consolida a la UPV com a millor politècnica d'Espanya.
Excel·lència i vocació internacional Excel·lència i vocació internacional
La UPV, top 5 nacional i líder de la Comunitat en Horizon 2020.
Pavelló esportiu convertit en aula Pavelló esportiu convertit en aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Cursos MOOC de valencià per a la preparació dels nivells B2, C1 i C2 Cursos MOOC de valencià per a la preparació dels nivells B2, C1 i C2
Cursos en línia, massius i gratuïts de la UPV.