Jornada “Disseny Tèxtil en l'Economia Circular”

Dimarts 22 de maig a les 12:30h en la Sala Multiusos a càrrec de Javier Goyeneche i organitzada per la Càtedra AITEX-UPV.

[ 15/05/2018 ]
Javier Goyeneche

El proper dimarts, 22 de maig a les 12:30h a la Sala Multiusos del Campus d'Alcoi de la UPV (planta baixa edifici Carbonell) tindrà lloc la Jornada “Disseny Tèxtil en l'Economia Circular” a càrrec de Javier Goyeneche i organitzada per la Càtedra AITEX-UPV.

Javier Goyeneche

L'ecològic ha sigut històricament car: ho és el cotxe elèctric i també el menjar bio. Est és un dels nostres grans reptes”.

Fundador d'ECOALF, marca de moda sostenible feta amb productes reciclats.

Javier Goyeneche és un dels joves empresaris espanyols més avantguardistes. Basa la seua política empresarial en la innovació, la recerca, les relacions humanes i el convenciment ètic que els negocis han de créixer no solament respectant el medi ambient, sinó fent alguna cosa per cuidar el planeta.

Va vendre en 2012 la seua primera empresa, la cadena de roba i accessoris Fun & Basics, i avui dia està bolcat amb èxit en Ecoalf, un projecte que va fundar en 2009 i que, a través de la inversió en R+D+I, s'està convertint en un referent mundial de sostenibilitat i moda. La seua visió passa per reciclar plàstic de deixalla per a convertir-ho en teixits i materials de la mateixa qualitat que els convencionals. Amb ells es confeccionar peces, calçat i accessoris en el qual es cuida l'estètica tant com l'ètica.

És també el creador de la Fundació Ecoalf, que, mitjançant la iniciativa Upcycling the oceans, vol neteja de brossa el Mediterrani amb l'ajuda dels pescadors de Llevant. Els materials arreplegats es transformaran en grança, fil, teixit i producte.

Entrada lliure amb registre previ.

Juan Ivorra, finalista del Premi SOCIEMAT Juan Ivorra, finalista del Premi SOCIEMAT
És estudiant del MUIPCM.
Amazon Campus Challenge Amazon Campus Challenge
L'equip EasyVal de la UPV ha sigut el millor dels 300 participants.
Anàlisi del trànsit en Moros i Cristians Anàlisi del trànsit en Moros i Cristians
TFM de l'alumne del Campus d'Alcoi Jarold Antonio Imán Guevara.
Premis TFG i TFM Premis TFG i TFM
S'han lliurat 12 reconeixements.
QueCovid.es QueCovid.es
Quatre estudiants del Campus d'Alcoi de la UPV han posat en marxa aquest cercador.
JARTE JARTE
Naix la primera revista d'investigació del Campus d'Alcoi UPV.
Pau Bernabeu, nou director de l'EPSA Pau Bernabeu, nou director de l'EPSA
Amb el 51,61% del vot ponderat, segons els resultats definitius.