Jornada “Disseny Tèxtil en l'Economia Circular”

Dimarts 22 de maig a les 12:30h en la Sala Multiusos a càrrec de Javier Goyeneche i organitzada per la Càtedra AITEX-UPV.

[ 15/05/2018 ]
Javier Goyeneche

El proper dimarts, 22 de maig a les 12:30h a la Sala Multiusos del Campus d'Alcoi de la UPV (planta baixa edifici Carbonell) tindrà lloc la Jornada “Disseny Tèxtil en l'Economia Circular” a càrrec de Javier Goyeneche i organitzada per la Càtedra AITEX-UPV.

Javier Goyeneche

L'ecològic ha sigut històricament car: ho és el cotxe elèctric i també el menjar bio. Est és un dels nostres grans reptes”.

Fundador d'ECOALF, marca de moda sostenible feta amb productes reciclats.

Javier Goyeneche és un dels joves empresaris espanyols més avantguardistes. Basa la seua política empresarial en la innovació, la recerca, les relacions humanes i el convenciment ètic que els negocis han de créixer no solament respectant el medi ambient, sinó fent alguna cosa per cuidar el planeta.

Va vendre en 2012 la seua primera empresa, la cadena de roba i accessoris Fun & Basics, i avui dia està bolcat amb èxit en Ecoalf, un projecte que va fundar en 2009 i que, a través de la inversió en R+D+I, s'està convertint en un referent mundial de sostenibilitat i moda. La seua visió passa per reciclar plàstic de deixalla per a convertir-ho en teixits i materials de la mateixa qualitat que els convencionals. Amb ells es confeccionar peces, calçat i accessoris en el qual es cuida l'estètica tant com l'ètica.

És també el creador de la Fundació Ecoalf, que, mitjançant la iniciativa Upcycling the oceans, vol neteja de brossa el Mediterrani amb l'ajuda dels pescadors de Llevant. Els materials arreplegats es transformaran en grança, fil, teixit i producte.

Entrada lliure amb registre previ.

Smart Campus Smart Campus
TFG de l'estudiant d'ADE Ainoa Mataix.
Acte d'obertura de curs acadèmic 20/21 Acte d'obertura de curs acadèmic 20/21
La investigadora i experta en Intel·ligència Artificial, Nuria Oliver, ha sigut l'encarregada d'impartir la conferència inaugural.
Premis Repte SEAT Textile Challenge 2020 Premis Repte SEAT Textile Challenge 2020
Organitzat per la Càtedra AITEX-UPV.
Setmana de la Ciència 2020 Setmana de la Ciència 2020
Les conferències se celebraran del 16 al 20 de novembre.
Erasmus Mundus Erasmus Mundus
El Campus d'Alcoi de la UPV participa en un d'aquests programes.
Càtedra del Sector Tèxtil UPV Càtedra del Sector Tèxtil UPV
El conveni creat pretén millorar la competitivitat i modernitzar les pimes del sector tèxtil.
Classes a l'aire lliure Classes a l'aire lliure
De l'assignatura optativa 'Cooperació per al Desenvolupament'.