Jornada “Disseny Tèxtil en l'Economia Circular”

Dimarts 22 de maig a les 12:30h en la Sala Multiusos a càrrec de Javier Goyeneche i organitzada per la Càtedra AITEX-UPV.

[ 15/05/2018 ]
Javier Goyeneche

El proper dimarts, 22 de maig a les 12:30h a la Sala Multiusos del Campus d'Alcoi de la UPV (planta baixa edifici Carbonell) tindrà lloc la Jornada “Disseny Tèxtil en l'Economia Circular” a càrrec de Javier Goyeneche i organitzada per la Càtedra AITEX-UPV.

Javier Goyeneche

L'ecològic ha sigut històricament car: ho és el cotxe elèctric i també el menjar bio. Est és un dels nostres grans reptes”.

Fundador d'ECOALF, marca de moda sostenible feta amb productes reciclats.

Javier Goyeneche és un dels joves empresaris espanyols més avantguardistes. Basa la seua política empresarial en la innovació, la recerca, les relacions humanes i el convenciment ètic que els negocis han de créixer no solament respectant el medi ambient, sinó fent alguna cosa per cuidar el planeta.

Va vendre en 2012 la seua primera empresa, la cadena de roba i accessoris Fun & Basics, i avui dia està bolcat amb èxit en Ecoalf, un projecte que va fundar en 2009 i que, a través de la inversió en R+D+I, s'està convertint en un referent mundial de sostenibilitat i moda. La seua visió passa per reciclar plàstic de deixalla per a convertir-ho en teixits i materials de la mateixa qualitat que els convencionals. Amb ells es confeccionar peces, calçat i accessoris en el qual es cuida l'estètica tant com l'ètica.

És també el creador de la Fundació Ecoalf, que, mitjançant la iniciativa Upcycling the oceans, vol neteja de brossa el Mediterrani amb l'ajuda dels pescadors de Llevant. Els materials arreplegats es transformaran en grança, fil, teixit i producte.

Entrada lliure amb registre previ.

46 participants en el Hash Code 2020 46 participants en el Hash Code 2020
El Campus d'Alcoi de la UPV va tornar a ser un 'hub' en el Hash Code.
Jornada sobre Docència Inversa Jornada sobre Docència Inversa
Manera de treball basat en els resultats d'aprenentatge.
First Lego League al Campus de Alcoy First Lego League al Campus de Alcoy
Participaren més de 200 joves organitzats en 24 equips.
VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil
Organitzat pel GROMEP, comptà amb un 20% més de participació.
Reunió objectius pràctiques d’empresa Reunió objectius pràctiques d’empresa
Va tenir lloc al Campus d'Alcoi de la UPV.
IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’ IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’
Han participat 242 alumnes de 13 centres.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a famílies i futurs alumnes el 28 de març de 2020.