10k Alcoi Via Verda

Si eres membre de la comunitat EPSA, inscriu-te per sol 4 euros.

[ 15/05/2018 ]
10K Alcoi Via Verda

El diumenge 10 de juny es celebra, como tots els anys la 10k Alcoi Via Verda al Poliesportiu Francisco Laporta d'Alcoi, organitzada pel Club Atletisme Alcoi. L'eixida tindrà lloc a les 9:30h.

El personal i alumnes de l'EPSA tenen un preu especial d'inscripció a la prova de 4 euros, en virtut del conveni signat per la UPV i el Club Atletisme Alcoi.

Els interessats poden passar a fer la inscripció en el servei d'esports a partir del 16 de maig.

Benvinguda als estudiants internacionals Benvinguda als estudiants internacionals
Un total de 60 estudiants de 20 països de tot el món estudiaran a Alcoi.
Medalla 25 Anys Medalla 25 Anys
La UPV reconeix i agraeix la seua dedicació a un total de 106 membres del PAS i PDI.
Programa de Col·laboració UPV - FISABIO (POLISABIO) Programa de Col·laboració UPV - FISABIO (POLISABIO)
Al Campus d'Alcoi de la UPV se li han concedit 3 projectes.
Màgia de la Ciència i Tallers de Química Màgia de la Ciència i Tallers de Química
Activitats realitzades dins de la Setmana del Ciència.
Neuromàrqueting en l’alta cuina de Madrid Fusión Neuromàrqueting en l’alta cuina de Madrid Fusión
Estudi d'investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV juntament amb la consultora Breating Brain per a Kiko Moya, xef de L’Escaleta.
Aprenent habilitats jugant al golf Aprenent habilitats jugant al golf
Estudiants del MUIOL del Campus d'Alcoi de la UPV.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.