10k Alcoi Via Verda

Si eres membre de la comunitat EPSA, inscriu-te per sol 4 euros.

[ 15/05/2018 ]
10K Alcoi Via Verda

El diumenge 10 de juny es celebra, como tots els anys la 10k Alcoi Via Verda al Poliesportiu Francisco Laporta d'Alcoi, organitzada pel Club Atletisme Alcoi. L'eixida tindrà lloc a les 9:30h.

El personal i alumnes de l'EPSA tenen un preu especial d'inscripció a la prova de 4 euros, en virtut del conveni signat per la UPV i el Club Atletisme Alcoi.

Els interessats poden passar a fer la inscripció en el servei d'esports a partir del 16 de maig.

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Comunicat UPV sobre la docència Comunicat UPV sobre la docència
La institució habilitarà un model híbrid per al curs 2020/2021.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV
La finalitat és premiar als millors expedients de Ciència de 4t d'ESO del curs 2019-2020.
Biblioteca només per a préstec i devolució Biblioteca només per a préstec i devolució
Des del dimarts 7 de juliol en horari de 9 a 14 i de 15 a 20 hores.