Campus d'Alcoi de la UPV

Praktikum 2018

Per a estudiants de 1er de Batxillerat o de Cicles Formatius de Grau Superior.

[ 18/05/2018 ]
Participants en l'edició 2017 del Campus Praktikum

L'Escola Politècnica Superior d'Alcoi (EPSA) de la Universitat Politècnica de València (UPV), organitza el VIII Campus PRAKTIKUM 2018 EPSA.

CAMPUS Prakitkum UPV 2018 consisteix que alumnes que hagen finalitzat amb èxit primer de Batxillerat o de Cicle Formatiu de Grau Superior, puguen passar una setmana assistint a tallers, activitats amb professors de la Universitat Politècnica de València.

Aquest Campus PRAKTIKUM 2018 UPV CAMPUS D’ALCOI ha de ser entès com un premi als alumnes/as que han destacat pel seu expedient i trajectòria acadèmica i com un reconeixement per l'esforç, l'interès i la capacitat que hagen demostrat per la Ciència i la Tecnologia. En ell podran desenvolupar les seues vocacions elaborant un projecte amb professors universitaris. La participació en PRAKTIKUM 2018 UPV CAMPUS D’ALCOI és gratuïta.

Incripcions

El termini d'inscripció és del 16 al 31 de maig. La selecció es realitzarà entre els dies 1 i 7 de juny i la resolució es comunicarà als centres entre el 10 i 14 de juny.

PRAKTIKUM EPSA

A través d'aquest programa es vol oferir a l'alumnat seleccionat, l'oportunitat única de conèixer de primera mà i experimentar les diferents tasques i projectes que es realitzen en l'àmbit de la titulació de “Enginyeria Química” oferida per la UPV CAMPUS D’ALCOI, de manera que els puga ser útil i clarificador per a la posterior elecció dels seus estudis superiors universitaris.

El programa consisteix que professors de l'EPSA acullen en els seus grups de recerca, durant una setmana, a un alumne/al fet que finalitze amb èxit 1r de Batxillerat en el present curs, amb la finalitat de que l'alumne/a realitze un projecte en aquest grup.

El nombre de places per a la present convocatòria serà entre 12 i 14 alumnes. Cada projecte serà realitzat per 1 o 2 alumnes, sent tots diferents. Comptem amb la participació de 10 professors que imparteixen docència en el GRAU EN ENGINYERIA QUÍMICA en la Universitat Politècnica de València per al desenvolupament d'aquesta activitat.

Els projectes es desenvoluparan, amb caràcter general, entre el 25 i el 29 de juny en horari de 10 a 17h.

Projectes d'edicions anteriors de Praktikum:

En el canal youtube del Campus d'Alcoi es poden veure els projectes de les edicions anteriors.

Projecte Zero Defects Manufacturing Platform Projecte Zero Defects Manufacturing Platform
Compta amb la participació d'investigadors del Campus d'Alcoi.
Reunió en AITEX per a potenciar el sector tèxtil Reunió en AITEX per a potenciar el sector tèxtil
Van acudir els directors acadèmics de cada grau.
Visita a INESCOP Visita a INESCOP
Per a promoure acords per a l'intercanvi d'estudiants del Campus.
Premi Start-UP Sector Tèxtil Premi Start-UP Sector Tèxtil
Promogut per la Càtedra AITEX - UPV.
VII Concurs de Robòtica del Campus d'Alcoi VII Concurs de Robòtica del Campus d'Alcoi
Rècord de participació amb 382 estudiants procedents de les províncies d'Alacant i València.
Torneig Clasificatori de la First Lego League Torneig Clasificatori de la First Lego League
Dos equips d'aquest torneig estaran en la final nacional.
Naix el periòdic Campusviu Naix el periòdic Campusviu
El periòdic on els estudiants són els protagonistes.