Campus d'Alcoi de la UPV

Praktikum 2018

Per a estudiants de 1er de Batxillerat o de Cicles Formatius de Grau Superior.

[ 18/05/2018 ]
Participants en l'edició 2017 del Campus Praktikum

L'Escola Politècnica Superior d'Alcoi (EPSA) de la Universitat Politècnica de València (UPV), organitza el VIII Campus PRAKTIKUM 2018 EPSA.

CAMPUS Prakitkum UPV 2018 consisteix que alumnes que hagen finalitzat amb èxit primer de Batxillerat o de Cicle Formatiu de Grau Superior, puguen passar una setmana assistint a tallers, activitats amb professors de la Universitat Politècnica de València.

Aquest Campus PRAKTIKUM 2018 UPV CAMPUS D’ALCOI ha de ser entès com un premi als alumnes/as que han destacat pel seu expedient i trajectòria acadèmica i com un reconeixement per l'esforç, l'interès i la capacitat que hagen demostrat per la Ciència i la Tecnologia. En ell podran desenvolupar les seues vocacions elaborant un projecte amb professors universitaris. La participació en PRAKTIKUM 2018 UPV CAMPUS D’ALCOI és gratuïta.

Incripcions

El termini d'inscripció és del 16 al 31 de maig. La selecció es realitzarà entre els dies 1 i 7 de juny i la resolució es comunicarà als centres entre el 10 i 14 de juny.

PRAKTIKUM EPSA

A través d'aquest programa es vol oferir a l'alumnat seleccionat, l'oportunitat única de conèixer de primera mà i experimentar les diferents tasques i projectes que es realitzen en l'àmbit de la titulació de “Enginyeria Química” oferida per la UPV CAMPUS D’ALCOI, de manera que els puga ser útil i clarificador per a la posterior elecció dels seus estudis superiors universitaris.

El programa consisteix que professors de l'EPSA acullen en els seus grups de recerca, durant una setmana, a un alumne/al fet que finalitze amb èxit 1r de Batxillerat en el present curs, amb la finalitat de que l'alumne/a realitze un projecte en aquest grup.

El nombre de places per a la present convocatòria serà entre 12 i 14 alumnes. Cada projecte serà realitzat per 1 o 2 alumnes, sent tots diferents. Comptem amb la participació de 10 professors que imparteixen docència en el GRAU EN ENGINYERIA QUÍMICA en la Universitat Politècnica de València per al desenvolupament d'aquesta activitat.

Els projectes es desenvoluparan, amb caràcter general, entre el 25 i el 29 de juny en horari de 10 a 17h.

Projectes d'edicions anteriors de Praktikum:

En el canal youtube del Campus d'Alcoi es poden veure els projectes de les edicions anteriors.

La UPV, entre les 400 millors universitats del món La UPV, entre les 400 millors universitats del món
En les àrees de Ciències Socials i Negocis i Economia.
Setmana de la Ciència 2018 Setmana de la Ciència 2018
Del dilluns 19 de novembre al divendres 23 de novembre.
Recepció a l'Ajuntament a alumnes del Campus d'Alcoi Recepció a l'Ajuntament a alumnes del Campus d'Alcoi
Als alumnes dels màsters universitaris.
Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019 Conferència Inaugural del Curs Acadèmic 2018-2019
A càrrec de D. Andrés Pedreño Muñoz.
Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica Inaugurada la IV edició del Màster d'Indústria Cosmètica
Les classes van començar, oficialment, el divendres 28 de setembre.
Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent Participació d’EPSA MOTO-E en Motostudent
Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi de la UPV.
Jornades de Portes Obertes 2019-2020 Jornades de Portes Obertes 2019-2020
Per a pares i futurs alumnes el 6 d'abril de 2019.