Mostra de teatre d'Alcoi

1 juny a les 19h a la Plaça Ferrándiz i Carbonell, representació de “Seu-te!”, a càrrec de la companyia Acrobàcia Minima.

[ 23/05/2018 ]
Mostra de teatre d'Alcoi a la Plaça de Ferrándiz i Carbonell

Dins de la programació de l'edició d'enguany, divendres que ve 1 juny a les 19h en la Plaza Ferrándiz i Carbonell tindrà lloc la representació “Seu-te!”, a càrrec de la companyia Acrobàcia Mínima.

Acrobàcia Mínima és una companyia de circ alacantina que desenvolupa disciplines circenses com portés acrobàtics, equilibris i parada de mans. Paral·lelament estan en un constant desenvolupament d'altres disciplines escèniques com la dansa i el teatre.

El seu treball en espais urbans i oberts els ha portat a plantejar-se diferents formes de relació amb el públic.

Aprofundint en aquest concepte, aquest duo d'acrobàcia decideix fer un pas avant i dur a terme un projecte que els permeta involucrar a l'espectador en el joc que ofereix la recerca amb l'objecte i el moviment com a motor de l'acció.

L'obra

Seu-te! és un espectacle pròxim i delicat que cerca la complicitat i la col·laboració del públic. És una invitació a participar, col·laborar i sobretot a jugar, mostrant una forma nova de relació entre artista i espectador. El públic deixa de ser un simple espectador i pansa a formar part del xou amb l'objectiu comú d'acompanyar a l'espectacle fins al final.

A més, la companyia té un treball de recerca especial amb l'escenografia, que els permet realitzar equilibris i portés acrobàtics com a disciplines circenses, però sempre implicant a algú més. L'essència de la tradició està molt present en l'espectacle, gràcies a objectes, cançons, vestuari..., que faran al públic sentir-se més pròxim i participatiu.

Jornada sobre Docència Inversa Jornada sobre Docència Inversa
Manera de treball basat en els resultats d'aprenentatge.
First Lego League al Campus de Alcoy First Lego League al Campus de Alcoy
Participaren més de 200 joves organitzats en 24 equips.
VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil
Organitzat pel GROMEP, comptà amb un 20% més de participació.
Reunió objectius pràctiques d’empresa Reunió objectius pràctiques d’empresa
Va tenir lloc al Campus d'Alcoi de la UPV.
IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’ IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’
Han participat 242 alumnes de 13 centres.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a famílies i futurs alumnes el 28 de març de 2020.
Camí de la petjada zero de carboni el 2050 Camí de la petjada zero de carboni el 2050
La UPV redueix en més d'un milió d'euros la seua factura elèctrica en un any.