Programa d'Alumne Mentor 2018/2019

Vols fer-te amic d'un alumne d'un altre país i practicar els teus coneixements d'idiomes?

Vols fer-te amic d'un alumne d'un altre país i tenir la possibilitat de practicar els teus coneixements d'idiomes?

[ 28/05/2018 ]

Mentor Mentor és un programa de suport als estudiants d'intercanvi rebuts en la UPV, mitjançant el qual estudiants espanyols de la UPV els presten suport i ajuden en la seua incorporació a la UPV.

A través de mentor es posa en contacte a un alumne estranger amb un estudiant de la UPV, amb uns estudis similars als quals va a realitzar en la UPV, abans de la seua incorporació amb el propòsit que li ajude, principalment en els primers dies.

L'alumne Mentor de la UPV li pot ajudar en tasques com: documents de matricula, cerca d'allotjament, practica de conversa en espanyol, arreplegar-los en l'aeroport, moure's Alcoi... i molts més consells útils per a la vida diària.

Haver sigut Alumne Mentor et donarà preferència per a poder triar destinació si decideixes participar en el Programa Erasmus o Promoe.

Ja està oberta la convocatòria per a ser Alumne Mentor d'estudiants d'intercanvi per al pròxim curs acadèmic 2018/2019. Els interessats, es pot apuntar entrant en “Mobilitat Internacional i Cooperació (AIRE) situada en la secció de Relacions Internacionals i Cooperació, al final de la vostra intranet.

Inscripcions: aplicat.upv.es/aire-app --> Directoris --> Mentors.

Apunta't ja en el Programa d'Alumne Mentor!

La UPV supera amb nota l’inici de la docència virtual La UPV supera amb nota l’inici de la docència virtual
Més de 16.000 usuaris actius en Microsoft Teams i prop de 10.000 en Office 365.
Comunicat de Direcció Comunicat de Direcció
Restriccions en l'accés al Campus d'Alcoi.
Coronavirus Makers Coronavirus Makers
El Campus d'Alcoi de la UPV posa a disposició 7 impressores 3D.
Organització de la Docència Distància 2 Organització de la Docència Distància 2
Comunicat núm.2 de Direcció d'estudis.
Castelló, Alacant i València, entre les més beneficiades Castelló, Alacant i València, entre les més beneficiades
Les mesures per a lluitar contra el COVID-19 redueixen un 64% de mitjana la contaminació de l'aire a Espanya.
Noves mesures excepcionals Noves mesures excepcionals
L'última resolució del rector modifica el funcionament de la UPV.
Vicerectorat d'Alumnat Vicerectorat d'Alumnat
Comunicat del Vicerectorat d'Alumnat, Cultura i Esport.