Programa d'Alumne Mentor 2018/2019

Vols fer-te amic d'un alumne d'un altre país i practicar els teus coneixements d'idiomes?

Vols fer-te amic d'un alumne d'un altre país i tenir la possibilitat de practicar els teus coneixements d'idiomes?

[ 28/05/2018 ]

Mentor Mentor és un programa de suport als estudiants d'intercanvi rebuts en la UPV, mitjançant el qual estudiants espanyols de la UPV els presten suport i ajuden en la seua incorporació a la UPV.

A través de mentor es posa en contacte a un alumne estranger amb un estudiant de la UPV, amb uns estudis similars als quals va a realitzar en la UPV, abans de la seua incorporació amb el propòsit que li ajude, principalment en els primers dies.

L'alumne Mentor de la UPV li pot ajudar en tasques com: documents de matricula, cerca d'allotjament, practica de conversa en espanyol, arreplegar-los en l'aeroport, moure's Alcoi... i molts més consells útils per a la vida diària.

Haver sigut Alumne Mentor et donarà preferència per a poder triar destinació si decideixes participar en el Programa Erasmus o Promoe.

Ja està oberta la convocatòria per a ser Alumne Mentor d'estudiants d'intercanvi per al pròxim curs acadèmic 2018/2019. Els interessats, es pot apuntar entrant en “Mobilitat Internacional i Cooperació (AIRE) situada en la secció de Relacions Internacionals i Cooperació, al final de la vostra intranet.

Inscripcions: aplicat.upv.es/aire-app --> Directoris --> Mentors.

Apunta't ja en el Programa d'Alumne Mentor!

Els estudiants tornen al campus Els estudiants tornen al campus
Alumnes de segon, tercer i quart curs de graus i dobles graus.
CWTS Leiden Ranking CWTS Leiden Ranking
La UPV, politècnica espanyola amb major impacte científic.
ARWU 2020 ARWU 2020
El rànquing de Shanghái consolida a la UPV com a millor politècnica d'Espanya.
Excel·lència i vocació internacional Excel·lència i vocació internacional
La UPV, top 5 nacional i líder de la Comunitat en Horizon 2020.
Pavelló esportiu convertit en aula Pavelló esportiu convertit en aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Cursos MOOC de valencià per a la preparació dels nivells B2, C1 i C2 Cursos MOOC de valencià per a la preparació dels nivells B2, C1 i C2
Cursos en línia, massius i gratuïts de la UPV.