Pràctiques en empresa durant l'estiu

El termini per al lliurament de convenis finalitza el 20 de juliol de 2018.

[ 28/05/2018 ]
Alumnes en pràctiques

Durant l'estiu són els mesos que més pràctiques en empresa són gestionades, per aqueix motiu us demanem que avanceu al màxim la seua gestió per a així poder donar d'alta les pràctiques en el seu degut temps.

Recordeu que heu de lliurar-nos el conveni 15 dies abans del seu inici. L'any passat gestionem més de 175 convenis.

El mes d'agost es considera inhàbil quant a la tramitació de la documentació, per tant perquè un estudiant es puga incorporar entre l'1 d'agost i el 15 de setembre, l'últim dia per a lliurar la documentació és el 20 de juliol.

Podeu lliurar els vostres convenis de pràctiques de dilluns a divendres en horari de 10:00 a 13:00 a la Unitat de Pràctiques en Empresa (3a Planta de l'edifici de Carbonell - Àrea Relacions Entorn). Daniel Carballo (dacarto@epsa.upv.es) us pot ajudar a preparar els convenis i tramitar-los.

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.