Pràctiques en empresa durant l'estiu

El termini per al lliurament de convenis finalitza el 20 de juliol de 2018.

[ 28/05/2018 ]
Alumnes en pràctiques

Durant l'estiu són els mesos que més pràctiques en empresa són gestionades, per aqueix motiu us demanem que avanceu al màxim la seua gestió per a així poder donar d'alta les pràctiques en el seu degut temps.

Recordeu que heu de lliurar-nos el conveni 15 dies abans del seu inici. L'any passat gestionem més de 175 convenis.

El mes d'agost es considera inhàbil quant a la tramitació de la documentació, per tant perquè un estudiant es puga incorporar entre l'1 d'agost i el 15 de setembre, l'últim dia per a lliurar la documentació és el 20 de juliol.

Podeu lliurar els vostres convenis de pràctiques de dilluns a divendres en horari de 10:00 a 13:00 a la Unitat de Pràctiques en Empresa (3a Planta de l'edifici de Carbonell - Àrea Relacions Entorn). Daniel Carballo (dacarto@epsa.upv.es) us pot ajudar a preparar els convenis i tramitar-los.

La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món
Segons el prestigió QS Graduate Employability Rankings 2020.
Obertura Universitat Sènior 2019/20 Obertura Universitat Sènior 2019/20
Aquest any compta amb 215 alumnes en el curs.
Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
Campionat Nacional de Robots CEABOT Campionat Nacional de Robots CEABOT
Tercera victòria consecutiva del Campus d'Alcoi.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.