Premis Fundació BBVA Fronteres del Coneixement

El termini de nominacions finalitza el 28 de juny de 2018 a les 23 hores.

[ 28/05/2018 ]
Premis Fundació BBVA Fronteres del Coneixement

Els Premis Fundació BBVA Fronteres del Coneixement, l'onzena edició del qual es convoca ara, reconeixen i incentiven la recerca i creació cultural d'excel·lència, especialment contribucions de singular impacte per la seua originalitat i significat.

La denominació d'aquests premis vol denotar tant el treball de recerca capaç d'ampliar significativament l'àmbit de coneixement -desplaçant cap a davant la frontera del conegut- quant el solapament i la interacció entre diverses àrees disciplinessis i l'emergència de nous camps.

Els Premis Fundació BBVA Fronteres del Coneixement es desenvolupen amb la col·laboració del Consell Superior de Recerques Científiques (CSIC).

• Ciències Bàsiques (Física, Química, Matemàtiques).
  • Biologia i Biomedicina.
  • Tecnologies de la Informació i la Comunicació.
  • Ecologia i Biologia de la Conservació.
  • Canvie Climàtic.
  • Economia, Finances i Gestió d'empreses.
  • Humanitats i Ciències Socials.
  • Música i Òpera.

En la categoria d'Humanitats i Ciències Socials el premi s'alternarà anualment entre aqueixos dos dominis disciplinessis, estant dedicada la present edició onzena a les Humanitats.

Més informació:

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.