Recollida de material escolar

Del 2 al 6 de juliol, de 9h a 21h, en Informació de l'edifici de Carbonell.

La UPV, a través del Vicerectorat de Responsabilitat Social i Cooperació, organitza aquesta nova campanya solidària que començarà el dilluns 2 de juliol als tres campus.

[ 01/06/2018 ]

El Vicerectorat de Responsabilitat Social i Cooperació, juntament amb els campus de Vera (València), d'Alcoi i Gandia, fa una nova crida solidària a favor dels més menuts, intentant ajudar-los en allò més bàsic a l'hora del retorn a l'escola.

Per a col·laborar amb la III Campanya Motxilla Solidària podreu portar llibres i, a més, la motxilla que no penseu utilitzar i que estiga en bones condicions, a banda de material escolar (llapis, gomes, estoigs, etc.) i així es pot realitzar una col·laboració completa.

La campanya, que està oberta a tota la comunitat universitària, es realitzarà als tres campus de la UPV. Al Campus d'Alcoi es durà a terme del 2 al 6 de juliol, sent el punt de recollida la recepció de l'edifici Carbonell.

Tot el material que es done el recolliran voluntaris del programa de voluntariat social de la UPV, i es destinarà a diverses ONG i entitats benèfiques que s'encarregaran de distribuir els llibres i el material escolar entre les famílies amb xiquets en edat escolar que estiguen travessant dificultats econòmiques.

Aquesta nova campanya està emmarcada dins de la relació que la UPV té amb la societat en la qual s'integra, sense oblidar la importància de la seua labor social i educativa, de la qual volem que formes part, amb la finalitat de recollir llibres de text i de lectura infantil, així com material escolar, per a poder ajudar els col·lectius més desfavorits.

Col·labora-hi i suma't a aquesta bona causa. Us hi esperem!

La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món
Segons el prestigió QS Graduate Employability Rankings 2020.
Obertura Universitat Sènior 2019/20 Obertura Universitat Sènior 2019/20
Aquest any compta amb 215 alumnes en el curs.
Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
Campionat Nacional de Robots CEABOT Campionat Nacional de Robots CEABOT
Tercera victòria consecutiva del Campus d'Alcoi.
XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa
Celebrat al Campus d'Alcoi entre el 3 i el 6 de setembre.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.