Premis WONNOW 2018

Amb l'objectiu de promoure la igualtat de gènere a Espanya.

[ 04/06/2018 ]
Premis WONNOW 2018

CaixaBank i Microsoft Ibérica han convocat la primera edició dels "Premis WONNOW" amb l'objectiu de promoure la igualtat de gènere a Espanya.

Són premis d'àmbit nacional, destinats a alumnes universitaris d'àrees científiques, tecnològiques, matemàtiques i d'enginyeries. Busca fomentar les vocacions científiques i tecnològiques en nenes i adolescents donant visibilitat a l'esforç i la capacitat de les dones en aquests camps. La participació és gratuïta. El termini de presentació de les candidatures finalitzarà el proper 30 de juny de 2018.

Podran participar com a candidates als Premis WONNOW 2018 les alumnes matriculades en l'últim curs de carreres d'universitats espanyoles els graus estiguin aprovats per l'Agència Nacional d'Avaluació de la Qualitat i Acreditació (ANECA) i que figurin en el llistat de carreres de l'àrea de ciències, tecnologia, enginyeria i matemàtiques que figura al final d'aquestes bases.

A més, les alumnes de carreres de l'àrea de ciències, tecnologia, enginyeria i matemàtiques no incloses en aquest llistat i que compleixin els requisits indicats, podran sol·licitar la seva inscripció, si bé queda condicionada al criteri dels organitzadors.

Les candidates han de ser dones i als efectes dels Premis s'entendran per tals les persones registrades amb sexe femení en el Registre Civil i que aquest sexe aparegui en el seu DNI o document equivalent. La participació en els Premis WONNOW 2018 és gratuïta.

Més informació:

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.