Cursos d'idiomes del Centre de Llengües

Et pots matricular d'Inglés C1.2, Anglés B2.2 i Alemany A1.1.

[ 04/09/2018 ]

S'han publicat al web del CFP (www.cfp.upv.es) els cursos d'idiomes impartits pel Centre de Llengües de la UPV i que es van a impartir en el Campus d'Alcoi durant el 2018/19, sempre que s'arribe al nombre mínim d'alumnes matriculats.

Els cursos són els següents:

• Anglès C1.2
  • Anglès B2.2
  • Alemany A1.1

Qualsevol d'aquests cursos consta de 60h docents a raó de 2h/setmana durant 30 sessions repartides durant tot el curs acadèmic. El preu és de 265 euros i només es pot matricular PAS/PDI i alumnes vinculats actualment amb la UPV.

Per a la matrícula en un curs d'anglès s'ha d'acreditar que es posseeix el nivell anterior (per exemple, per a matricular en B2.2 s'ha d'acreditar un B2.1). Açò es pot fer:

• Documentalment (enviant còpia del certificat a pabmitor@upv.es).
  • Realitzant una prova de nivell (10 euros, la matrícula està oberta al web del CFP 'Proves de Nivell d'Inglés CDL EPS ALCOI setembre 2018').

El curs d'alemany, en tractar-se d'un nivell bàsic NO necessita cap tipus d'acreditació de nivell d'idioma.

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
I Trobada per a la dinamització del sector tèxtil I Trobada per a la dinamització del sector tèxtil
Celebrat a l'IVAM Alcoi, va tenir un gran acolliment.
Benvinguda a alumnes de màsters universitaris Benvinguda a alumnes de màsters universitaris
Els estudiants han acudit al Saló de Plens de l'Ajuntament d'Alcoi.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.