Cursos d'idiomes del Centre de Llengües

Et pots matricular d'Inglés C1.2, Anglés B2.2 i Alemany A1.1.

[ 04/09/2018 ]

S'han publicat al web del CFP (www.cfp.upv.es) els cursos d'idiomes impartits pel Centre de Llengües de la UPV i que es van a impartir en el Campus d'Alcoi durant el 2018/19, sempre que s'arribe al nombre mínim d'alumnes matriculats.

Els cursos són els següents:

• Anglès C1.2
  • Anglès B2.2
  • Alemany A1.1

Qualsevol d'aquests cursos consta de 60h docents a raó de 2h/setmana durant 30 sessions repartides durant tot el curs acadèmic. El preu és de 265 euros i només es pot matricular PAS/PDI i alumnes vinculats actualment amb la UPV.

Per a la matrícula en un curs d'anglès s'ha d'acreditar que es posseeix el nivell anterior (per exemple, per a matricular en B2.2 s'ha d'acreditar un B2.1). Açò es pot fer:

• Documentalment (enviant còpia del certificat a pabmitor@upv.es).
  • Realitzant una prova de nivell (10 euros, la matrícula està oberta al web del CFP 'Proves de Nivell d'Inglés CDL EPS ALCOI setembre 2018').

El curs d'alemany, en tractar-se d'un nivell bàsic NO necessita cap tipus d'acreditació de nivell d'idioma.

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.