II Setmana Modernista

Alcoi canvia d'època entre el 17 i el 23 de setembre. Per segon any se celebra la Setmana Modernista i el Campus també participa en algunes de les activitats.

[ 05/09/2018 ]
II Setmana Modernista

Alcoi canvia d'època entre el17 y el 23 de setembre. Per segon any se celebra la Setmana Modernista i el Campus també participa en algunes de les activitats: La Sala Multiusos acollirà una exposició de maquinària d'alimentació cedida per l'empresa Licores Sinc. La renovada cafeteria del Campus també ha volgut participar en l'esdeveniment i oferirà durant tota la setmana un menú modernista.

Una altra de les activitats és la conferència 'Els orígens de l'Escola Industrial d'Alcoi' a càrrec de Rafael Sebastiá Alcaraz, llicenciat en Filosofia i Lletres i doctor en Geografia i professor en la UA. L'activitat tindrà lloc en el Saló de Graus 'Roberto García Payá el dijous 20 de setembre a les 19:30h.

En el Cercaviles de la Setmana Modernista també estarà present el Campus. La Banda de l'EPSA acompanyarà a tots els participants des de la Plaça Espanya i amenitzarà el sopar del Cercle Industrial.

El Modernisme en Alcoi

Modernisme és el terme amb el qual es designa un corrent de renovació artística desenvolupat a la fi del segle XIX i principis del XX, durant el període denominat fi de siècle i belle époque.

El Modernisme a Alcoi és tardà, perquè la burgesia empresarial alcoiana durant les últimes dècades del segle XIX va continuar construint les seues cases i palauets seguint l'estil eclèctic.

Jornada sobre Docència Inversa Jornada sobre Docència Inversa
Manera de treball basat en els resultats d'aprenentatge.
First Lego League al Campus de Alcoy First Lego League al Campus de Alcoy
Participaren més de 200 joves organitzats en 24 equips.
VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil
Organitzat pel GROMEP, comptà amb un 20% més de participació.
Reunió objectius pràctiques d’empresa Reunió objectius pràctiques d’empresa
Va tenir lloc al Campus d'Alcoi de la UPV.
IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’ IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’
Han participat 242 alumnes de 13 centres.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a famílies i futurs alumnes el 28 de març de 2020.
Camí de la petjada zero de carboni el 2050 Camí de la petjada zero de carboni el 2050
La UPV redueix en més d'un milió d'euros la seua factura elèctrica en un any.