II Setmana Modernista

Alcoi canvia d'època entre el 17 i el 23 de setembre. Per segon any se celebra la Setmana Modernista i el Campus també participa en algunes de les activitats.

[ 05/09/2018 ]
II Setmana Modernista

Alcoi canvia d'època entre el17 y el 23 de setembre. Per segon any se celebra la Setmana Modernista i el Campus també participa en algunes de les activitats: La Sala Multiusos acollirà una exposició de maquinària d'alimentació cedida per l'empresa Licores Sinc. La renovada cafeteria del Campus també ha volgut participar en l'esdeveniment i oferirà durant tota la setmana un menú modernista.

Una altra de les activitats és la conferència 'Els orígens de l'Escola Industrial d'Alcoi' a càrrec de Rafael Sebastiá Alcaraz, llicenciat en Filosofia i Lletres i doctor en Geografia i professor en la UA. L'activitat tindrà lloc en el Saló de Graus 'Roberto García Payá el dijous 20 de setembre a les 19:30h.

En el Cercaviles de la Setmana Modernista també estarà present el Campus. La Banda de l'EPSA acompanyarà a tots els participants des de la Plaça Espanya i amenitzarà el sopar del Cercle Industrial.

El Modernisme en Alcoi

Modernisme és el terme amb el qual es designa un corrent de renovació artística desenvolupat a la fi del segle XIX i principis del XX, durant el període denominat fi de siècle i belle époque.

El Modernisme a Alcoi és tardà, perquè la burgesia empresarial alcoiana durant les últimes dècades del segle XIX va continuar construint les seues cases i palauets seguint l'estil eclèctic.

Obertura Universitat Sènior 2019/20 Obertura Universitat Sènior 2019/20
Aquest any compta amb 215 alumnes en el curs.
Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa
Celebrat al Campus d'Alcoi entre el 3 i el 6 de setembre.
Campionat Nacional de Robots CEABOT Campionat Nacional de Robots CEABOT
Tercera victòria consecutiva del Campus d'Alcoi.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.