Exposició i conferència de la Fundació Vicente Ferrer

L'exposició estarà de l'11 al 21 de setembre al Hall de Secretària de l'Edifici Carbonell. El dimarts 18 de setembre a les 18:30h tindrà lloc la conferència.

[ 06/09/2018 ]
Exposició i conferència de la Fundació Vicente Ferrer

''Un món, 17 reptes. Els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) en l'Índia rural a través de la FVF'' és el nom de l'exposició que la Fundació Vicente Ferrer (FVF) ha portat fins a la província d'Alacant. El Campus d'Alcoi de la UPV serà el primer lloc per donar a conèixer aquesta exposició i estarà de l'11 al 21 de setembre al Hall de Secretària de l'Edifici Carbonell.

Aquesta mostra té com a objectiu promoure la pau universal i la prosperitat de l'ésser humà d'una forma sostenible i justa.

L'Agenda 2030 és una oportunitat única per a canviar el destí des de tots els àmbits i nivells, tant individuals com a institucionals, socials, econòmics i polítics. El missatge que es transmetrà en les activitats d'aquest projecte de sensibilització és molt clar: tenim solament un món i 17 objectius per a garantir la seua sostenibilitat.

Aquest projecte de sensibilització pretén informar i sensibilitzar a la ciutadania de la Comunitat Valenciana sobre els ODS i es concretarà en activitats que promoguen el compromís de cadascun/a de nosaltres/as des del lloc que triem, com a ciutadans i ciutadanes coneixedors que nostres actituds i comportaments poden beneficiar a les persones i al planeta.

Després de 49 anys de treball alineat entre la FVF, l'Agenda 2030 i els ODS, els resultats aconseguits en l'Índia rural demostren que aconseguir el desenvolupament humà integral i sostenible és possible.

Conferència

A aquesta exposició va unida una conferència el dimarts 18 de setembre a les 18:30h a la Sala de Graus Roberto García Payá de l'edifici de Carbonell. En ella s'explicarà com participar en el sorteig d'un experiència en l'Índia on podràs conèixer de prop el treball desenvolupat en Anantapur.

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.