Exposició i conferència de la Fundació Vicente Ferrer

L'exposició estarà de l'11 al 21 de setembre al Hall de Secretària de l'Edifici Carbonell. El dimarts 18 de setembre a les 18:30h tindrà lloc la conferència.

[ 06/09/2018 ]
Exposició i conferència de la Fundació Vicente Ferrer

''Un món, 17 reptes. Els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) en l'Índia rural a través de la FVF'' és el nom de l'exposició que la Fundació Vicente Ferrer (FVF) ha portat fins a la província d'Alacant. El Campus d'Alcoi de la UPV serà el primer lloc per donar a conèixer aquesta exposició i estarà de l'11 al 21 de setembre al Hall de Secretària de l'Edifici Carbonell.

Aquesta mostra té com a objectiu promoure la pau universal i la prosperitat de l'ésser humà d'una forma sostenible i justa.

L'Agenda 2030 és una oportunitat única per a canviar el destí des de tots els àmbits i nivells, tant individuals com a institucionals, socials, econòmics i polítics. El missatge que es transmetrà en les activitats d'aquest projecte de sensibilització és molt clar: tenim solament un món i 17 objectius per a garantir la seua sostenibilitat.

Aquest projecte de sensibilització pretén informar i sensibilitzar a la ciutadania de la Comunitat Valenciana sobre els ODS i es concretarà en activitats que promoguen el compromís de cadascun/a de nosaltres/as des del lloc que triem, com a ciutadans i ciutadanes coneixedors que nostres actituds i comportaments poden beneficiar a les persones i al planeta.

Després de 49 anys de treball alineat entre la FVF, l'Agenda 2030 i els ODS, els resultats aconseguits en l'Índia rural demostren que aconseguir el desenvolupament humà integral i sostenible és possible.

Conferència

A aquesta exposició va unida una conferència el dimarts 18 de setembre a les 18:30h a la Sala de Graus Roberto García Payá de l'edifici de Carbonell. En ella s'explicarà com participar en el sorteig d'un experiència en l'Índia on podràs conèixer de prop el treball desenvolupat en Anantapur.

Els estudiants tornen al campus Els estudiants tornen al campus
Alumnes de segon, tercer i quart curs de graus i dobles graus.
CWTS Leiden Ranking CWTS Leiden Ranking
La UPV, politècnica espanyola amb major impacte científic.
ARWU 2020 ARWU 2020
El rànquing de Shanghái consolida a la UPV com a millor politècnica d'Espanya.
Excel·lència i vocació internacional Excel·lència i vocació internacional
La UPV, top 5 nacional i líder de la Comunitat en Horizon 2020.
Pavelló esportiu convertit en aula Pavelló esportiu convertit en aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Cursos MOOC de valencià per a la preparació dels nivells B2, C1 i C2 Cursos MOOC de valencià per a la preparació dels nivells B2, C1 i C2
Cursos en línia, massius i gratuïts de la UPV.