Exposició i conferència de la Fundació Vicente Ferrer

L'exposició estarà de l'11 al 21 de setembre al Hall de Secretària de l'Edifici Carbonell. El dimarts 18 de setembre a les 18:30h tindrà lloc la conferència.

[ 06/09/2018 ]
Exposició i conferència de la Fundació Vicente Ferrer

''Un món, 17 reptes. Els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) en l'Índia rural a través de la FVF'' és el nom de l'exposició que la Fundació Vicente Ferrer (FVF) ha portat fins a la província d'Alacant. El Campus d'Alcoi de la UPV serà el primer lloc per donar a conèixer aquesta exposició i estarà de l'11 al 21 de setembre al Hall de Secretària de l'Edifici Carbonell.

Aquesta mostra té com a objectiu promoure la pau universal i la prosperitat de l'ésser humà d'una forma sostenible i justa.

L'Agenda 2030 és una oportunitat única per a canviar el destí des de tots els àmbits i nivells, tant individuals com a institucionals, socials, econòmics i polítics. El missatge que es transmetrà en les activitats d'aquest projecte de sensibilització és molt clar: tenim solament un món i 17 objectius per a garantir la seua sostenibilitat.

Aquest projecte de sensibilització pretén informar i sensibilitzar a la ciutadania de la Comunitat Valenciana sobre els *ODS i es concretarà en activitats que promoguen el compromís de cadascun/a de nosaltres/as des del lloc que triem, com a ciutadans i ciutadanes coneixedors que nostres actituds i comportaments poden beneficiar a les persones i al planeta.

Després de 49 anys de treball alineat entre la FVF, l'Agenda 2030 i els ODS, els resultats aconseguits en l'Índia rural demostren que aconseguir el desenvolupament humà integral i sostenible és possible.

Conferència

A aquesta exposició va unida una conferència el dimarts 18 de setembre a les 18:30h a la Sala de Graus Roberto García Payá de l'edifici de Carbonell. En ella s'explicarà com participar en el sorteig d'un experiència en l'Índia on podràs conèixer de prop el treball desenvolupat en Anantapur.

Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Finalitza 'Ciència en Acció' Finalitza 'Ciència en Acció'
XX edició en la qual han participat estudiants de més de 10 països.
Materials tèxtils que carreguen mòbils Materials tèxtils que carreguen mòbils
Els nous dispositius estan dissenyats per investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.
Escola UPV destacada Escola UPV destacada
L'EPSA rep el premi 'Escola UPV destacada' en esports.
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.