Programa esportiu 2018/19

Millora la teua salut practicant esport en les instal·lacions del Campus d'Alcoi.

[ 10/09/2018 ]
Programa esportiu del Campus d'Alcoi 2018/19

La Universitat Politècnica de València (UPV), a través del Servei d'Esports, obri un any més la possibilitat -per a membres de la comunitat universitària i externs- de fer-se socis d'Esports i gaudir així -per menys de 3 euros al mes en el cas d'alumnes i poc més de 4 per a personal d'administració i serveis (PAS) i personal docent i investigador (PDI)- de totes les instal·lacions esportives de la UPV, un extens programa amb horari a la carta, escoles esportives, lligues internes, múltiples esdeveniments i, fins i tot, crèdits de lliure elecció o ECTS.

El cost anual és de 30 euros per a alumnat del Campus d'Alcoi de la UPV, 50 euros per a PAS i PDI del Campus de Alcoy de la Universitat, 75 euros per a familiars de 1er grau del PAS y PDI del Campus d'Alcoi de la UPV,150 euros per a membres d'Alumni UPV, 250 euros per a col·lectius externs amb conveni amb la UPV i 400 euros per a altres persones interessades.

Com fer-te soci?

Per a l'alta com a soci o sòcia, els membres de la comunitat universitària han de realitzar-la a través de la intranet (Serveis/Servei d'Esports/Alta soci d'Esports) o be personant-se a l'Àrea d'Esports del Campus d'Alcoi (edifici Esports).

L'alta permet, de l'1 de setembre del 2018 al 31 de juliol del 2019, gaudir de totes les instal·lacions esportives del Campus d'Alcoi de la UPV sense cost addicional, un extens programa d'activitats, una àmplia selecció d'escoles esportives per a l'especialització o l'aprenentatge i múltiples esdeveniments esportius.

A més, els socis d'Esports de la UPV poden participar en les lligues internes de la UPV o formar part de les seleccions oficials de la Universitat, i, fins i tot, aconseguir crèdits de lliure elecció o ECTS a través del programa de formació esportiva.

Consulta tota la informació del programa d'Esports 2018-2019 en l'enllaç situat a peu de pàgina.

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.