Programa esportiu 2018/19

Millora la teua salut practicant esport en les instal·lacions del Campus d'Alcoi.

[ 10/09/2018 ]
Programa esportiu del Campus d'Alcoi 2018/19

La Universitat Politècnica de València (UPV), a través del Servei d'Esports, obri un any més la possibilitat -per a membres de la comunitat universitària i externs- de fer-se socis d'Esports i gaudir així -per menys de 3 euros al mes en el cas d'alumnes i poc més de 4 per a personal d'administració i serveis (PAS) i personal docent i investigador (PDI)- de totes les instal·lacions esportives de la UPV, un extens programa amb horari a la carta, escoles esportives, lligues internes, múltiples esdeveniments i, fins i tot, crèdits de lliure elecció o ECTS.

El cost anual és de 30 euros per a alumnat del Campus d'Alcoi de la UPV, 50 euros per a PAS i PDI del Campus de Alcoy de la Universitat, 75 euros per a familiars de 1er grau del PAS y PDI del Campus d'Alcoi de la UPV,150 euros per a membres d'Alumni UPV, 250 euros per a col·lectius externs amb conveni amb la UPV i 400 euros per a altres persones interessades.

Com fer-te soci?

Per a l'alta com a soci o sòcia, els membres de la comunitat universitària han de realitzar-la a través de la intranet (Serveis/Servei d'Esports/Alta soci d'Esports) o be personant-se a l'Àrea d'Esports del Campus d'Alcoi (edifici Esports).

L'alta permet, de l'1 de setembre del 2018 al 31 de juliol del 2019, gaudir de totes les instal·lacions esportives del Campus d'Alcoi de la UPV sense cost addicional, un extens programa d'activitats, una àmplia selecció d'escoles esportives per a l'especialització o l'aprenentatge i múltiples esdeveniments esportius.

A més, els socis d'Esports de la UPV poden participar en les lligues internes de la UPV o formar part de les seleccions oficials de la Universitat, i, fins i tot, aconseguir crèdits de lliure elecció o ECTS a través del programa de formació esportiva.

Consulta tota la informació del programa d'Esports 2018-2019 en l'enllaç situat a peu de pàgina.

La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món
Segons el prestigió QS Graduate Employability Rankings 2020.
Obertura Universitat Sènior 2019/20 Obertura Universitat Sènior 2019/20
Aquest any compta amb 215 alumnes en el curs.
Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
Campionat Nacional de Robots CEABOT Campionat Nacional de Robots CEABOT
Tercera victòria consecutiva del Campus d'Alcoi.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.