Formació solidària per a persones majors

També per a aturats de llarga durada.

[ 12/09/2018 ]
Formació solidària per a persones majors

Per setè any consecutiu, comencem a sol·licitar la vostra solidaritat i us demanem que ens acompanyeu en l'aventura d'ajudar a formar en el món digital a les persones majors de la Associació de jubilats i pensionistes “UDP Serpis".

Enguany també podeu apuntar-vos per a ajudar a persones parades de llarga durada que han acudit a la fundació NOVATERRA.

No és necessari que tingueu cap tipus de titulació ni formació específica en informàtica. El que para vosaltres és el dia a dia pot ser un vertader esforç per a una generació que no va conèixer els ordinadors, tabletes, mòbils, etc. (els vostres avis), o per a gent que no ha tingut accés a formació, ni a equipaments informàtics. A més de la companyia que tant requereixen les persones a aquestes edats. No és fer classes d'informàtica sinó ajudar en els dubtes que tenen en el seu ús i que per a vosaltres, nadius digitals, són trivials. Els grups són com a màxim de 8 persones, però la mitjana sol ser 5 o 6.

Si voleu dedicar-li unes hores a ensenyar a les persones majors, i/o persones en risc d'exclusió per desocupació, en l'ús dels ordinadors i mòbils, envieu vostra disponibilitat horària a Bárbara Micó: barmivi@eio.upv.es.

Aquest esforç se us reconeixerà en forma de crèdits per voluntariat i amb un Certificat oficial de participació en tasques de formació per voluntariat.

En les edicions anteriors han participat mes de 100 companys i en general les sensacions han sigut molt bones i molts repeteixen.

I recordeu, "Gent xicoteta, en llocs xicotets, fent coses xicotetes, canviarà el món".

Gràcies, de debò, a tots.

Més informació

Els estudiants tornen al campus Els estudiants tornen al campus
Alumnes de segon, tercer i quart curs de graus i dobles graus.
CWTS Leiden Ranking CWTS Leiden Ranking
La UPV, politècnica espanyola amb major impacte científic.
ARWU 2020 ARWU 2020
El rànquing de Shanghái consolida a la UPV com a millor politècnica d'Espanya.
Excel·lència i vocació internacional Excel·lència i vocació internacional
La UPV, top 5 nacional i líder de la Comunitat en Horizon 2020.
Pavelló esportiu convertit en aula Pavelló esportiu convertit en aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
DAY[EMPRENDE] DAY[EMPRENDE]
Dimarts 6 d'octubre de 2020.