Formació solidària per a persones majors

També per a aturats de llarga durada.

[ 12/09/2018 ]
Formació solidària per a persones majors

Per setè any consecutiu, comencem a sol·licitar la vostra solidaritat i us demanem que ens acompanyeu en l'aventura d'ajudar a formar en el món digital a les persones majors de la Associació de jubilats i pensionistes “UDP Serpis".

Enguany també podeu apuntar-vos per a ajudar a persones parades de llarga durada que han acudit a la fundació NOVATERRA.

No és necessari que tingueu cap tipus de titulació ni formació específica en informàtica. El que para vosaltres és el dia a dia pot ser un vertader esforç per a una generació que no va conèixer els ordinadors, tabletes, mòbils, etc. (els vostres avis), o per a gent que no ha tingut accés a formació, ni a equipaments informàtics. A més de la companyia que tant requereixen les persones a aquestes edats. No és fer classes d'informàtica sinó ajudar en els dubtes que tenen en el seu ús i que per a vosaltres, nadius digitals, són trivials. Els grups són com a màxim de 8 persones, però la mitjana sol ser 5 o 6.

Si voleu dedicar-li unes hores a ensenyar a les persones majors, i/o persones en risc d'exclusió per desocupació, en l'ús dels ordinadors i mòbils, envieu vostra disponibilitat horària a Bárbara Micó: barmivi@eio.upv.es.

Aquest esforç se us reconeixerà en forma de crèdits per voluntariat i amb un Certificat oficial de participació en tasques de formació per voluntariat.

En les edicions anteriors han participat mes de 100 companys i en general les sensacions han sigut molt bones i molts repeteixen.

I recordeu, "Gent xicoteta, en llocs xicotets, fent coses xicotetes, canviarà el món".

Gràcies, de debò, a tots.

Més informació

Setmana de la Ciència 2019 Setmana de la Ciència 2019
La 16a Setmana de la Ciència ha sigut tot un èxit.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Jornades de Portes Obertes 2020-2021 Jornades de Portes Obertes 2020-2021
Per a pares i futurs alumnes el 28 de març de 2019.
Torna First Lego League Torna First Lego League
Tornem a organitzar el Torneig Classificatori de la Comunitat Valenciana First Lego League!
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.
Concert de Nadal 2019 Concert de Nadal 2019
18 de desembre al Teatre del col·legi Salesians.
Programa INCIDE de la UPV Programa INCIDE de la UPV
Matrícula oberta per als cursos del segon quadrimestre.