Formació solidària per a persones majors

També per a aturats de llarga durada.

[ 12/09/2018 ]
Formació solidària per a persones majors

Per setè any consecutiu, comencem a sol·licitar la vostra solidaritat i us demanem que ens acompanyeu en l'aventura d'ajudar a formar en el món digital a les persones majors de la Associació de jubilats i pensionistes “UDP Serpis".

Enguany també podeu apuntar-vos per a ajudar a persones parades de llarga durada que han acudit a la fundació NOVATERRA.

No és necessari que tingueu cap tipus de titulació ni formació específica en informàtica. El que para vosaltres és el dia a dia pot ser un vertader esforç per a una generació que no va conèixer els ordinadors, tabletes, mòbils, etc. (els vostres avis), o per a gent que no ha tingut accés a formació, ni a equipaments informàtics. A més de la companyia que tant requereixen les persones a aquestes edats. No és fer classes d'informàtica sinó ajudar en els dubtes que tenen en el seu ús i que per a vosaltres, nadius digitals, són trivials. Els grups són com a màxim de 8 persones, però la mitjana sol ser 5 o 6.

Si voleu dedicar-li unes hores a ensenyar a les persones majors, i/o persones en risc d'exclusió per desocupació, en l'ús dels ordinadors i mòbils, envieu vostra disponibilitat horària a Bárbara Micó: barmivi@eio.upv.es.

Aquest esforç se us reconeixerà en forma de crèdits per voluntariat i amb un Certificat oficial de participació en tasques de formació per voluntariat.

En les edicions anteriors han participat mes de 100 companys i en general les sensacions han sigut molt bones i molts repeteixen.

I recordeu, "Gent xicoteta, en llocs xicotets, fent coses xicotetes, canviarà el món".

Gràcies, de debò, a tots.

Més informació

La UPV supera amb nota l’inici de la docència virtual La UPV supera amb nota l’inici de la docència virtual
Més de 16.000 usuaris actius en Microsoft Teams i prop de 10.000 en Office 365.
Comunicat de Direcció Comunicat de Direcció
Restriccions en l'accés al Campus d'Alcoi.
Coronavirus Makers Coronavirus Makers
El Campus d'Alcoi de la UPV posa a disposició 7 impressores 3D.
Organització de la Docència Distància 2 Organització de la Docència Distància 2
Comunicat núm.2 de Direcció d'estudis.
Castelló, Alacant i València, entre les més beneficiades Castelló, Alacant i València, entre les més beneficiades
Les mesures per a lluitar contra el COVID-19 redueixen un 64% de mitjana la contaminació de l'aire a Espanya.
Noves mesures excepcionals Noves mesures excepcionals
L'última resolució del rector modifica el funcionament de la UPV.
Vicerectorat d'Alumnat Vicerectorat d'Alumnat
Comunicat del Vicerectorat d'Alumnat, Cultura i Esport.