Formació solidària per a persones majors

També per a aturats de llarga durada.

[ 12/09/2018 ]
Formació solidària per a persones majors

Per setè any consecutiu, comencem a sol·licitar la vostra solidaritat i us demanem que ens acompanyeu en l'aventura d'ajudar a formar en el món digital a les persones majors de la Associació de jubilats i pensionistes “UDP Serpis".

Enguany també podeu apuntar-vos per a ajudar a persones parades de llarga durada que han acudit a la fundació NOVATERRA.

No és necessari que tingueu cap tipus de titulació ni formació específica en informàtica. El que para vosaltres és el dia a dia pot ser un vertader esforç per a una generació que no va conèixer els ordinadors, tabletes, mòbils, etc. (els vostres avis), o per a gent que no ha tingut accés a formació, ni a equipaments informàtics. A més de la companyia que tant requereixen les persones a aquestes edats. No és fer classes d'informàtica sinó ajudar en els dubtes que tenen en el seu ús i que per a vosaltres, nadius digitals, són trivials. Els grups són com a màxim de 8 persones, però la mitjana sol ser 5 o 6.

Si voleu dedicar-li unes hores a ensenyar a les persones majors, i/o persones en risc d'exclusió per desocupació, en l'ús dels ordinadors i mòbils, envieu vostra disponibilitat horària a Bárbara Micó: barmivi@eio.upv.es.

Aquest esforç se us reconeixerà en forma de crèdits per voluntariat i amb un Certificat oficial de participació en tasques de formació per voluntariat.

En les edicions anteriors han participat mes de 100 companys i en general les sensacions han sigut molt bones i molts repeteixen.

I recordeu, "Gent xicoteta, en llocs xicotets, fent coses xicotetes, canviarà el món".

Gràcies, de debò, a tots.

Més informació

Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Finalitza 'Ciència en Acció' Finalitza 'Ciència en Acció'
XX edició en la qual han participat estudiants de més de 10 països.
Materials tèxtils que carreguen mòbils Materials tèxtils que carreguen mòbils
Els nous dispositius estan dissenyats per investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.
Escola UPV destacada Escola UPV destacada
L'EPSA rep el premi 'Escola UPV destacada' en esports.
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.