Formació solidària per a persones majors

També per a aturats de llarga durada.

[ 12/09/2018 ]
Formació solidària per a persones majors

Per setè any consecutiu, comencem a sol·licitar la vostra solidaritat i us demanem que ens acompanyeu en l'aventura d'ajudar a formar en el món digital a les persones majors de la Associació de jubilats i pensionistes “UDP Serpis".

Enguany també podeu apuntar-vos per a ajudar a persones parades de llarga durada que han acudit a la fundació NOVATERRA.

No és necessari que tingueu cap tipus de titulació ni formació específica en informàtica. El que para vosaltres és el dia a dia pot ser un vertader esforç per a una generació que no va conèixer els ordinadors, tabletes, mòbils, etc. (els vostres avis), o per a gent que no ha tingut accés a formació, ni a equipaments informàtics. A més de la companyia que tant requereixen les persones a aquestes edats. No és fer classes d'informàtica sinó ajudar en els dubtes que tenen en el seu ús i que per a vosaltres, nadius digitals, són trivials. Els grups són com a màxim de 8 persones, però la mitjana sol ser 5 o 6.

Si voleu dedicar-li unes hores a ensenyar a les persones majors, i/o persones en risc d'exclusió per desocupació, en l'ús dels ordinadors i mòbils, envieu vostra disponibilitat horària a Bárbara Micó: barmivi@eio.upv.es.

Aquest esforç se us reconeixerà en forma de crèdits per voluntariat i amb un Certificat oficial de participació en tasques de formació per voluntariat.

En les edicions anteriors han participat mes de 100 companys i en general les sensacions han sigut molt bones i molts repeteixen.

I recordeu, "Gent xicoteta, en llocs xicotets, fent coses xicotetes, canviarà el món".

Gràcies, de debò, a tots.

Més informació

46 participants en el Hash Code 2020 46 participants en el Hash Code 2020
El Campus d'Alcoi de la UPV va tornar a ser un 'hub' en el Hash Code.

El rendiment acadèmic creix un 37% a la UPV amb el Pla Bolonya.
Jornada sobre Docència Inversa Jornada sobre Docència Inversa
Manera de treball basat en els resultats d'aprenentatge.
First Lego League al Campus de Alcoy First Lego League al Campus de Alcoy
Participaren més de 200 joves organitzats en 24 equips.
VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil VIII edició del Concurs de Robòtica Mòbil
Organitzat pel GROMEP, comptà amb un 20% més de participació.
Reunió objectius pràctiques d’empresa Reunió objectius pràctiques d’empresa
Va tenir lloc al Campus d'Alcoi de la UPV.
IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’ IX edició del concurs de Programació App Inventor ‘A’
Han participat 242 alumnes de 13 centres.