C.D. Alcoyano

Vine a animar al C.D. Alcoyano el proper diumenge enfront del RCE Espanyol de Barcelona "B".

[ 17/09/2018 ]
Club Deportivo Alcoyano SAD

El CD Alcoyano afronta la 5a jornada de lliga del grup III de la 2a divisió B a la recerca del gol que fa 3 jornades se li resisteix. Després de la gran victòria del partit inaugural davant el filial del FC Barcelona, aquesta setmana visita El Collao altre filial de la ciutat comtal, el RCE Espanyol de Barcelona "B", equip amb només 1 punt més que el Deportivo i que, igual que el Alcoyano, encadena 3 partits sense conèixer la victòria.

El partit es disputarà aquest diumenge 23 de setembre a les 18h.

L'EPSA disposa d'entrades per al sector de Gol A per a presenciar el partit.

Passa per Informació (Hall de l'edifici de Carbonell) amb el teu carnet universitari per a arreplegar la teua.

Benvinguda als estudiants internacionals Benvinguda als estudiants internacionals
Un total de 60 estudiants de 20 països de tot el món estudiaran a Alcoi.
Medalla 25 Anys Medalla 25 Anys
La UPV reconeix i agraeix la seua dedicació a un total de 106 membres del PAS i PDI.
Programa de Col·laboració UPV - FISABIO (POLISABIO) Programa de Col·laboració UPV - FISABIO (POLISABIO)
Al Campus d'Alcoi de la UPV se li han concedit 3 projectes.
Màgia de la Ciència i Tallers de Química Màgia de la Ciència i Tallers de Química
Activitats realitzades dins de la Setmana del Ciència.
Neuromàrqueting en l’alta cuina de Madrid Fusión Neuromàrqueting en l’alta cuina de Madrid Fusión
Estudi d'investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV juntament amb la consultora Breating Brain per a Kiko Moya, xef de L’Escaleta.
Aprenent habilitats jugant al golf Aprenent habilitats jugant al golf
Estudiants del MUIOL del Campus d'Alcoi de la UPV.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.