C.D. Alcoyano

Vine a animar al C.D. Alcoyano el proper diumenge enfront del RCE Espanyol de Barcelona "B".

[ 17/09/2018 ]
Club Deportivo Alcoyano SAD

El CD Alcoyano afronta la 5a jornada de lliga del grup III de la 2a divisió B a la recerca del gol que fa 3 jornades se li resisteix. Després de la gran victòria del partit inaugural davant el filial del FC Barcelona, aquesta setmana visita El Collao altre filial de la ciutat comtal, el RCE Espanyol de Barcelona "B", equip amb només 1 punt més que el Deportivo i que, igual que el Alcoyano, encadena 3 partits sense conèixer la victòria.

El partit es disputarà aquest diumenge 23 de setembre a les 18h.

L'EPSA disposa d'entrades per al sector de Gol A per a presenciar el partit.

Passa per Informació (Hall de l'edifici de Carbonell) amb el teu carnet universitari per a arreplegar la teua.

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.