Setmana del Medi Ambient

Stand informatiu de la Setmana del Medi ambient a Ferrándiz.

Stand informatiu de la Setmana del Medi ambient al Hall de Ferrándiz. Hui dilluns de 11h a 15h.

[ 17/09/2018 ]

Setmana del Medi Ambient

El Campus d'Alcoi també participa de la Setmana del Medi ambient que s'organitza en tota la UPV. Des de les 11 fins a les 15h de hui dilluns 17 de setembre, pots acudir a l'stand informatiu del Hall de Ferrándiz. Acosta't i rebràs el teu regal.

Amb motiu del 50 aniversari de la UPV, el tradicional Dia del Medi ambient ha passat a 'setmana' amb el lema '5 dies per a canviar el món'. La UPV celebra del 17 al 23 de la Setmana Europea de la Mobilitat, i és la que dóna el tret d'eixida a les 'setmanes' del 50 aniversari.

La Setmana del Medi ambient cerca despertar en els membres de la comunitat universitària la sorpresa i el respecte per la les múltiples meravelles, grans i xicotetes, que ens ofereix la natura, així com exposar els principals reptes ambientals que es plantegen de cara al futur.

Aparcaments per a bicis

El Campus d'Alcoi es preocupa pel Medi ambient i la Mobilitat no solament durant aquesta setmana. En l'entrada del pàrquing de l'Edifici Georgina Blanes s'ha instal•lat una zona d'aparcament per a bicicletes que funciona amb la App PVERDE.

Aquesta zona ja està llesta i pot usar-la qualsevol persona de la comunitat de l'EPSA.

"Cinc dies per a canviar el món"

Marilda Azulay, Vicerectora dels Campus i la Sostenibilitat de la UPV, ha afirmat que "la finalitat de la Setmana del Medi Ambient és fomentar el sentit de la responsabilitat per la conservació i millora del nostre medi ambient. Per això, sota el lema "Cinc dies per a canviar el món", es dedicarà cada jornada a un propòsit diferent: el dilluns 17 de setembre és el dia de les ciutats; el dimarts 18, el dels oceans; el dimecres 19, el de la consciència; el dijous 20, el dels cels, i el divendres 21, el dels espais naturals. Però el nostre gran repte és que aquests propòsits es tinguen presents durant tot l'any".

La campanya ha sigut dissenyada per la Unitat de Medi Ambient, dependent del Vicerectorat dels Campus i la Sostenibilitat, i cerca que "entre tots, aconseguim una ciutat neta, sostenible i respectuosa amb el medi ambient, a més de gestionar un recurs essencial com és l'aigua i, en general, conservar la naturalesa", ja que, com ha assenyalat Cristina Martí, cap de secció de la Unitat, "tots som part de la solució i podem contribuir, i molt, a cuidar el nostre planeta".

"Per a complir el nostre objectiu", afig la vicerectora, "s'han organitzat conferències informatives, exposicions i projeccions documentals als tres campus de la UPV; però volem i esperem que tant la comunitat universitària com la resta de la societat s'unisca al nostre desafiament".

Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa
Celebrat al Campus d'Alcoi entre el 3 i el 6 de setembre.
Campionat Nacional de Robots CEABOT Campionat Nacional de Robots CEABOT
Tercera victòria consecutiva del Campus d'Alcoi.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.
ERASMUS 2019-2020 2a convocatòria ERASMUS 2019-2020 2a convocatòria
Termini de sol·licitud fins al 26 de setembre de 2019.