XVIII Trobada de Voluntariat Lingüístic Universitari

Es celebrarà del dijous 25 i el diumenge 28 d'octubre.

Es celebrarà del dijous 25 i el diumenge 28 d'octubre a Biar.

[ 21/09/2018 ]

La UPV organitza la XVIII Trobada de Voluntariat Lingüístic Universitari de la Xarxa Vives d’Universitats, que aquest any tindrà lloc a Biar i se celebrarà del dijous 25 i el diumenge 28 d'octubre.

Com cada any, l'alumnat del Campus d'Alcoi pot participar en aquesta activitat. Per participar a la trobada cal inscrure's primer al Programa de voluntariat lingüístic de la UPV.

Cal recordar que el voluntariat ingüístic és un programa del Servei de Promoció i Normalització Lingüística (SPNL) per a impulsar la participació dels estudiants universitaris en la promoció de l’ús del valencià i del plurilingüisme.

L’objectiu és coordinar i consolidar un grup d’estudiants amb consciència i compromís lingüístic, oferir-li formació i informació de qualitat i implicar-lo en la promoció lingüística com a reforç a les activitats organitzades per la UPV.

Una vegada inscrits al programa de voluntariat lingüístic, cal enviar la inscripció a la Trobada de Biar.

La XVIII Trobada de Voluntariat Lingüístic Universitari de la Xarxa Vives d’Universitats està organitzada per la Universitat Politècnica de València amb la col·laboració de la Generalitat Valenciana, la Generalitat de Catalunya, l’Acadèmia Valenciana de la Llengua, l’Ajuntament de Biar, l’Ajuntament de Castalla, l’Ajuntament de Petrer, l’Ajuntament d’Elda, l’Ajuntament de Monòver, la Coordinadora de l’Alcoià i el Comtat pel Valencià, el Centre Cultural Castellut i Bodegas Monóvar.

Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa
Celebrat al Campus d'Alcoi entre el 3 i el 6 de setembre.
Campionat Nacional de Robots CEABOT Campionat Nacional de Robots CEABOT
Tercera victòria consecutiva del Campus d'Alcoi.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.
ERASMUS 2019-2020 2a convocatòria ERASMUS 2019-2020 2a convocatòria
Termini de sol·licitud fins al 26 de setembre de 2019.