Campanya Matricula't en valencià

Recollida de l'obsequi de benvinguda de l'1 al 5 d'octubre al Centre d’Autoaprenentatge de Valencià (2a planta Ferràndiz).

[ 26/09/2018 ]
Alumnos del Campus de Alcoy durante una edición anterior del trofeo

La campanya “Matriculem-nos en valencià” del curs 2018-2019, per a promoure l’ús del valencià en la vida acadèmica, finalitza amb el període de lliurament de l’obsequi de benvinguda.

Si has marcat la casella “valencià” com a primera preferència en la docència, vine de l'1 al 5 d’octubre al Servei de Promoció i Normalització Lingüística del teu campus i podràs recollir l’obsequi de benvinguda (fins a l’acabament de les existències), a més d’informar-te dels serveis que oferim per a millorar el coneixement del valencià i participar en la promoció del valencià –com el projecte de Voluntariat Lingüístic– a la UPV.

L’SPNL al Campus d'Alcoi el trobaràs al Centre d’Autoaprenentatge de Valencià, edifici Ferrándiz, 2a planta, zona de despatxos, en horari d’11 a 13h (de dilluns a divendres) i de 16 a 18:30 h (dilluns i dimecres).

Per a acreditar que has escollit el valencià com a llengua en primera preferència en la docència, pots mostrar l’automatrícula, per mitjà del teu dispositiu mòbil (telèfon, tauleta...) o amb un ordinador de l’SPNL.

Col·labora l'Acadèmia Valenciana de la Llengua.

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.