Campanya Matricula't en valencià

Recollida de l'obsequi de benvinguda de l'1 al 5 d'octubre al Centre d’Autoaprenentatge de Valencià (2a planta Ferràndiz).

[ 26/09/2018 ]
Alumnos del Campus de Alcoy durante una edición anterior del trofeo

La campanya “Matriculem-nos en valencià” del curs 2018-2019, per a promoure l’ús del valencià en la vida acadèmica, finalitza amb el període de lliurament de l’obsequi de benvinguda.

Si has marcat la casella “valencià” com a primera preferència en la docència, vine de l'1 al 5 d’octubre al Servei de Promoció i Normalització Lingüística del teu campus i podràs recollir l’obsequi de benvinguda (fins a l’acabament de les existències), a més d’informar-te dels serveis que oferim per a millorar el coneixement del valencià i participar en la promoció del valencià –com el projecte de Voluntariat Lingüístic– a la UPV.

L’SPNL al Campus d'Alcoi el trobaràs al Centre d’Autoaprenentatge de Valencià, edifici Ferrándiz, 2a planta, zona de despatxos, en horari d’11 a 13h (de dilluns a divendres) i de 16 a 18:30 h (dilluns i dimecres).

Per a acreditar que has escollit el valencià com a llengua en primera preferència en la docència, pots mostrar l’automatrícula, per mitjà del teu dispositiu mòbil (telèfon, tauleta...) o amb un ordinador de l’SPNL.

Col·labora l'Acadèmia Valenciana de la Llengua.

La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món
Segons el prestigió QS Graduate Employability Rankings 2020.
Obertura Universitat Sènior 2019/20 Obertura Universitat Sènior 2019/20
Aquest any compta amb 215 alumnes en el curs.
Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
Campionat Nacional de Robots CEABOT Campionat Nacional de Robots CEABOT
Tercera victòria consecutiva del Campus d'Alcoi.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.
Programa esportiu 2019/20 Programa esportiu 2019/20
Programa esportiu 2019/20 del 1r quadrimestre.