Campanya Matricula't en valencià

Recollida de l'obsequi de benvinguda de l'1 al 5 d'octubre al Centre d’Autoaprenentatge de Valencià (2a planta Ferràndiz).

[ 26/09/2018 ]
Alumnos del Campus de Alcoy durante una edición anterior del trofeo

La campanya “Matriculem-nos en valencià” del curs 2018-2019, per a promoure l’ús del valencià en la vida acadèmica, finalitza amb el període de lliurament de l’obsequi de benvinguda.

Si has marcat la casella “valencià” com a primera preferència en la docència, vine de l'1 al 5 d’octubre al Servei de Promoció i Normalització Lingüística del teu campus i podràs recollir l’obsequi de benvinguda (fins a l’acabament de les existències), a més d’informar-te dels serveis que oferim per a millorar el coneixement del valencià i participar en la promoció del valencià –com el projecte de Voluntariat Lingüístic– a la UPV.

L’SPNL al Campus d'Alcoi el trobaràs al Centre d’Autoaprenentatge de Valencià, edifici Ferrándiz, 2a planta, zona de despatxos, en horari d’11 a 13h (de dilluns a divendres) i de 16 a 18:30 h (dilluns i dimecres).

Per a acreditar que has escollit el valencià com a llengua en primera preferència en la docència, pots mostrar l’automatrícula, per mitjà del teu dispositiu mòbil (telèfon, tauleta...) o amb un ordinador de l’SPNL.

Col·labora l'Acadèmia Valenciana de la Llengua.

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.