LXVII Conferència DIFUTEC

TECNOLOGIA LoRaWAN

TECNOLOGIA LoRaWAN. A càrrec de Pau Vicedo. 15 de novembre.

[ 27/09/2018 ]

El dijous 15 de novembre de 2018 a partir de les 19h, tindrà lloc a la Sala de Graus "Roberto García Payá (quarta planta de l'edifici Carbonell) la LXVII conferència DIFUTEC, amb el títol "TECNOLOGIA LoRaWAN", a càrrec de Pau Vicedo, Strategic Product Manager & Telecommunications Engineer.

LoRaWAN és una tecnologia de llarg abast i baix consum que permet la interconnexió de dispositius d'IoT de forma segura i eficient. A LoRIoT hem desenvolupat tota una estructura basada en aquest protocol per a la implementació i gestió de xarxes d'IoT escalables amb cobertura a nivell mundial. La seua aplicació és molt diversa i podem veure aplicacions en fàbriques per millorar l'eficiència productiva, empreses estatals de telecomunicacions per a incrementar els serveis que ofereixen o, finalment, les ciutats intel·ligents (SmartCities) per a la captura de dades i gestió intel·ligent dels recursos de la ciutat entre uns altres.

Esta conferència està dirigida a:

• Emprenedors.
  • Empreses de l'entorn.
  • Comunitat universitària.
  • Estudiants cicles formatius.
  • Qualsevol persona amb interès en tecnologia relacionada amb IoT.

Inscripcions:

Remetre nom, cognoms i email a lupebla@upv.es.

Més informació:

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.