LXVII Conferència DIFUTEC

TECNOLOGIA LoRaWAN

TECNOLOGIA LoRaWAN. A càrrec de Pau Vicedo. 15 de novembre.

[ 27/09/2018 ]

El dijous 15 de novembre de 2018 a partir de les 19h, tindrà lloc a la Sala de Graus "Roberto García Payá (quarta planta de l'edifici Carbonell) la LXVII conferència DIFUTEC, amb el títol "TECNOLOGIA LoRaWAN", a càrrec de Pau Vicedo, Strategic Product Manager & Telecommunications Engineer.

LoRaWAN és una tecnologia de llarg abast i baix consum que permet la interconnexió de dispositius d'IoT de forma segura i eficient. A LoRIoT hem desenvolupat tota una estructura basada en aquest protocol per a la implementació i gestió de xarxes d'IoT escalables amb cobertura a nivell mundial. La seua aplicació és molt diversa i podem veure aplicacions en fàbriques per millorar l'eficiència productiva, empreses estatals de telecomunicacions per a incrementar els serveis que ofereixen o, finalment, les ciutats intel·ligents (SmartCities) per a la captura de dades i gestió intel·ligent dels recursos de la ciutat entre uns altres.

Esta conferència està dirigida a:

• Emprenedors.
  • Empreses de l'entorn.
  • Comunitat universitària.
  • Estudiants cicles formatius.
  • Qualsevol persona amb interès en tecnologia relacionada amb IoT.

Inscripcions:

Remetre nom, cognoms i email a lupebla@upv.es.

Més informació:

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.