VII Premis emprenedors mancomunitat

El termini per a participar és fins al 16 de novembre de 2018.

Participa en els VII Premis emprenedors mancomunitat Alcoià - El Comtat 2018

[ 03/10/2018 ]

La Mancomunitat de Municipis de l'Alcoià i el Comtat, atenent que una de les seues principals finalitats és el desenvolupament local, la promoció econòmica i el foment empresarial i l'ocupació en el territori del seu àmbit, convoca el “VII Concurs d'empreses i Projectes Empresarials Emprenedors de la Mancomunitat l'Alcoià i el Comtat” amb la voluntat de fomentar la iniciativa emprenedora de noves activitats econòmiques al seu territori.

Per a aquestes finalitats es compta amb el suport i la col·laboració de la Cambra de Comerç d'Alcoi, IDEES-UPV del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València, del Centre Europeu d'empreses Innovadores (CEEI) d'Alcoi-València, la Federació d'Associacions de Joves Empresaris de la Província d'Alacant (JOVEMPA) i les Agències de Desenvolupament Local dels Ajuntaments de la Mancomunitat l'Alcoià i el Comtat, totes aquestes institucions compromeses amb l'emprenedoria.

Les diferents categories són:

Per al PREMI MILLOR EMPRESA:

Persones físiques o jurídiques que es troben exercint activitats emprenedores, de qualsevol sector, el projecte de les quals haja acabat constituint-se com a empresa entre 17 de Novembre de 2017 fins avui de finalització del termini de presentació d'instàncies per a la present edició, tots dos inclosos.

• Millor empresa (2.000,00.-€).
  • Millor empresa eco-sostenible (1.500,00.-€).

Per al PREMI MILLOR PROJECTE EMPRENEDOR:

Persones físiques que presenten iniciatives o projectes empresarials emprenedors, de qualsevol sector, que siguen susceptibles de materialitzar-se o acabar constituint-se com a empresa durant els anys 2018-2019 però que encara no estiguen materialitzats o constituïts com a tals en la data de finalització del termini de presentació d'instàncies per a la present edició.

• Millor projecte empresarial (1.000,00.-€).
  • Millor projecte eco-sostenible (500,00.-€).
  • Millor projecte turístic (500,00.-€).
  • Millor projecte agropecuari (500,00.-€).

El termini per a participar és fins al 16 de novembre de 2018 inclusivament. Consulta les bases dels premis per a conèixer al detall tota la documentació a aportar i quins seran els criteris de selecció.

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.