VII Premis emprenedors mancomunitat

El termini per a participar és fins al 16 de novembre de 2018.

Participa en els VII Premis emprenedors mancomunitat Alcoià - El Comtat 2018

[ 03/10/2018 ]

La Mancomunitat de Municipis de l'Alcoià i el Comtat, atenent que una de les seues principals finalitats és el desenvolupament local, la promoció econòmica i el foment empresarial i l'ocupació en el territori del seu àmbit, convoca el “VII Concurs d'empreses i Projectes Empresarials Emprenedors de la Mancomunitat l'Alcoià i el Comtat” amb la voluntat de fomentar la iniciativa emprenedora de noves activitats econòmiques al seu territori.

Per a aquestes finalitats es compta amb el suport i la col·laboració de la Cambra de Comerç d'Alcoi, IDEES-UPV del Campus d'Alcoi de la Universitat Politècnica de València, del Centre Europeu d'empreses Innovadores (CEEI) d'Alcoi-València, la Federació d'Associacions de Joves Empresaris de la Província d'Alacant (JOVEMPA) i les Agències de Desenvolupament Local dels Ajuntaments de la Mancomunitat l'Alcoià i el Comtat, totes aquestes institucions compromeses amb l'emprenedoria.

Les diferents categories són:

Per al PREMI MILLOR EMPRESA:

Persones físiques o jurídiques que es troben exercint activitats emprenedores, de qualsevol sector, el projecte de les quals haja acabat constituint-se com a empresa entre 17 de Novembre de 2017 fins avui de finalització del termini de presentació d'instàncies per a la present edició, tots dos inclosos.

• Millor empresa (2.000,00.-€).
  • Millor empresa eco-sostenible (1.500,00.-€).

Per al PREMI MILLOR PROJECTE EMPRENEDOR:

Persones físiques que presenten iniciatives o projectes empresarials emprenedors, de qualsevol sector, que siguen susceptibles de materialitzar-se o acabar constituint-se com a empresa durant els anys 2018-2019 però que encara no estiguen materialitzats o constituïts com a tals en la data de finalització del termini de presentació d'instàncies per a la present edició.

• Millor projecte empresarial (1.000,00.-€).
  • Millor projecte eco-sostenible (500,00.-€).
  • Millor projecte turístic (500,00.-€).
  • Millor projecte agropecuari (500,00.-€).

El termini per a participar és fins al 16 de novembre de 2018 inclusivament. Consulta les bases dels premis per a conèixer al detall tota la documentació a aportar i quins seran els criteris de selecció.

La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món
Segons el prestigió QS Graduate Employability Rankings 2020.
Obertura Universitat Sènior 2019/20 Obertura Universitat Sènior 2019/20
Aquest any compta amb 215 alumnes en el curs.
Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
Campionat Nacional de Robots CEABOT Campionat Nacional de Robots CEABOT
Tercera victòria consecutiva del Campus d'Alcoi.
XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa
Celebrat al Campus d'Alcoi entre el 3 i el 6 de setembre.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.