Setmana de la Ciència 2018

Aquesta edició serà especial, ja que es commemora una doble efemèride. La primera és que aquesta anirà dedicada al 50 aniversari de la UPV i, a més, la Setmana de la Ciència compleix 15 anys.

[ 18/10/2018 ]
Presentació de la XV edició de la Setmana de la Ciència

La Setmana de la Ciència arriba a la seua edició número 15. Per primera vegada, el cartell s'ha encarregat a una ex alumna del campus, com és Iciar Gil, actual responsable de disseny de Pinturas La Pajarita. Iciar va ser alumna del Grau en Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Producte al Campus d'Alcoi de la UPV.

En el blog de la Setmana de la Ciència apareixerà el programa actualitzat, entrevistes i informació sobre les diferents activitats.

Juan Ignacio Torregrosa, Director del Campus d'Alcoi de la UPV, ha anunciat la presència d'alguns ponents com a Paloma Domingo (directora general de FECYT), Ma Àngels Bonet (Professora del Dpt. D'Enginyeria Tèxtil i Paperera), Concepción Alicia Monje (Investigadora en Robòtica i Professora Titular de la Universitat Carles III de Madrid) o l'escriptora Elsa Punset, entre uns altres.

També ha confirmat la presència el Rector, Francisco Mora, que farà un "recorregut" pels primers 50 anys de la UPV i nous reptes de futur.

Vídeo de la Roda de premsa de presentació:

La UPV, entre les cent millors universitats del món La UPV, entre les cent millors universitats del món
En concret en la 87a posició en l'ensenyament de ciències tècniques.
IV Workshop d’Economia Valenciana IV Workshop d’Economia Valenciana
Vora 40 professionals s’han inscrit a l’esdeveniment.
Fira Tots Sants de Cocentaina Fira Tots Sants de Cocentaina
El Campus d'Alcoi de la UPV estarà present en la Zona Tecnològica.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Finalitza 'Ciència en Acció' Finalitza 'Ciència en Acció'
XX edició en la qual han participat estudiants de més de 10 països.
Materials tèxtils que carreguen mòbils Materials tèxtils que carreguen mòbils
Els nous dispositius estan dissenyats per investigadors del Campus d'Alcoi de la UPV.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.