Setmana de la Ciència 2018

Aquesta edició serà especial, ja que es commemora una doble efemèride. La primera és que aquesta anirà dedicada al 50 aniversari de la UPV i, a més, la Setmana de la Ciència compleix 15 anys.

[ 18/10/2018 ]
Presentació de la XV edició de la Setmana de la Ciència

La Setmana de la Ciència arriba a la seua edició número 15. Per primera vegada, el cartell s'ha encarregat a una ex alumna del campus, com és Iciar Gil, actual responsable de disseny de Pinturas La Pajarita. Iciar va ser alumna del Grau en Enginyeria en Disseny Industrial i Desenvolupament de Producte al Campus d'Alcoi de la UPV.

En el blog de la Setmana de la Ciència apareixerà el programa actualitzat, entrevistes i informació sobre les diferents activitats.

Juan Ignacio Torregrosa, Director del Campus d'Alcoi de la UPV, ha anunciat la presència d'alguns ponents com a Paloma Domingo (directora general de FECYT), Ma Àngels Bonet (Professora del Dpt. D'Enginyeria Tèxtil i Paperera), Concepción Alicia Monje (Investigadora en Robòtica i Professora Titular de la Universitat Carles III de Madrid) o l'escriptora Elsa Punset, entre uns altres.

També ha confirmat la presència el Rector, Francisco Mora, que farà un "recorregut" pels primers 50 anys de la UPV i nous reptes de futur.

Vídeo de la Roda de premsa de presentació:

Podràs Podràs
Podràs triar la UPV per mil raons.
Comunicat UPV sobre la docència Comunicat UPV sobre la docència
La institució habilitarà un model híbrid per al curs 2020/2021.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Màsters  Universitaris Màsters Universitaris
Obert el termini del 25 de maig al 12 de juny.
Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV Premis 'FUTURO' del Campus d'Alcoi de la UPV
La finalitat és premiar als millors expedients de Ciència de 4t d'ESO del curs 2019-2020.
Biblioteca només per a préstec i devolució Biblioteca només per a préstec i devolució
Des del dimarts 7 de juliol en horari de 9 a 14 i de 15 a 20 hores.