Setmana de la Ciència 2018

Aquesta edició serà especial, ja que es commemora una doble efemèride. La primera és que aquesta anirà dedicada al 50 aniversari de la UPV i, a més, la Setmana de la Ciència compleix 15 anys.

[ 23/10/2018 ]
XV edició de la Setmana de la Ciència

Entre el 19 i el 23 de novembre, se celebren els dies centrals de la quinzena edició de la Setmana de la Ciència 2018.

El cartell, obra d'Iciar Gil, ja ha sigut presentat als mitjans de comunicació i dia a dia es donen a conèixer en el blog de la Setmana de la Ciència parts del programa d'aquesta sèrie d'activitats, informació dels ponents i el seu perfil, les conferències, entrevistes audiovisuals i escrites sobre els protagonistes de la #SCAlcoi18, i les activitats en les diferents seus universitàries.

Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi Visita de Pedro Duque al Campus d’Alcoi
Va conèixer de primera mà la història que envolta el campus.
Acte d'Obertura del curs 2019/2020 Acte d'Obertura del curs 2019/2020
La conferència inaugural va ser impartida per Sra. Rosa Puchades Pla.
El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina El campus a la Fira Tots Sants de Cocentaina
De l'1 al 3, el Campus d'Alcoi de la UPV va estar present en la Fira Tots Sants de Cocentaina.
La UPV entre les 100 millors universitats joves del món La UPV entre les 100 millors universitats joves del món
Segons el Young Universities Nature Index 2019.
Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi Concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi
VII edició del concurs ideaT UPV Campus d’Alcoi - Àgora Emprenedors.
Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi Texdencia exposarà a l'IVAM CADA Alcoi
El Grup de Generació Espontània del Campus d'Alcoi participarà en una nova exposició.