Setmana de la Ciència 2018

Aquesta edició serà especial, ja que es commemora una doble efemèride. La primera és que aquesta anirà dedicada al 50 aniversari de la UPV i, a més, la Setmana de la Ciència compleix 15 anys.

[ 23/10/2018 ]
XV edició de la Setmana de la Ciència

Entre el 19 i el 23 de novembre, se celebren els dies centrals de la quinzena edició de la Setmana de la Ciència 2018.

El cartell, obra d'Iciar Gil, ja ha sigut presentat als mitjans de comunicació i dia a dia es donen a conèixer en el blog de la Setmana de la Ciència parts del programa d'aquesta sèrie d'activitats, informació dels ponents i el seu perfil, les conferències, entrevistes audiovisuals i escrites sobre els protagonistes de la #SCAlcoi18, i les activitats en les diferents seus universitàries.

La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món La UPV, entre les 250 universitats amb major ocupabilitat del món
Segons el prestigió QS Graduate Employability Rankings 2020.
Obertura Universitat Sènior 2019/20 Obertura Universitat Sènior 2019/20
Aquest any compta amb 215 alumnes en el curs.
Inaugurada l'exposició Inaugurada l'exposició
Romandrà fins al 27 de setembre.
Campionat Nacional de Robots CEABOT Campionat Nacional de Robots CEABOT
Tercera victòria consecutiva del Campus d'Alcoi.
XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa XXXVIII Congrés Nacional d'Estadística i Investigació Operativa
Celebrat al Campus d'Alcoi entre el 3 i el 6 de setembre.
Rànquing de Shanghái certifica UPV millor politècnica d'Espanya.
El rànquing de Shanghái certifica un any més que la UPV continua sent la millor politècnica d'Espanya
Setmana Modernista Alcoi 2019 Setmana Modernista Alcoi 2019
El campus participarà de nou en la Setmana Modernista d'Alcoi.