Setmana de la Ciència 2018

Aquesta edició serà especial, ja que es commemora una doble efemèride. La primera és que aquesta anirà dedicada al 50 aniversari de la UPV i, a més, la Setmana de la Ciència compleix 15 anys.

[ 23/10/2018 ]
XV edició de la Setmana de la Ciència

Entre el 19 i el 23 de novembre, se celebren els dies centrals de la quinzena edició de la Setmana de la Ciència 2018.

El cartell, obra d'Iciar Gil, ja ha sigut presentat als mitjans de comunicació i dia a dia es donen a conèixer en el blog de la Setmana de la Ciència parts del programa d'aquesta sèrie d'activitats, informació dels ponents i el seu perfil, les conferències, entrevistes audiovisuals i escrites sobre els protagonistes de la #SCAlcoi18, i les activitats en les diferents seus universitàries.

XIX Premis del Consell Social XIX Premis del Consell Social
Enrique Lores, l'ITQ, 13 estudiants i 6 docents, entre els 31 guardonats.
Màxima presencialitat possible Màxima presencialitat possible
Juan Ignacio Torregrosa López explica els detalls i novetats sobre el pròxim curs.
El primer és LoPrimero El primer és LoPrimero
Eres alumne preuniversitari i vols estudiar el curs que ve al Campus d'Alcoi de la UPV?
Bon estiu! Bon estiu!
El rector de la UPV, Francisco Mora, desitja unes felices vacances a tota la comunitat universitària.
Preinscripció al 100% Preinscripció al 100%
Existeix un altre període de preinscripció del 14 al 21 de setembre.
Pavelló esportiu convertit en gran aula Pavelló esportiu convertit en gran aula
A partir del curs 2020/2021, comptarà amb un aforament màxim de 330 estudiants.
Formalitza la teua matrícula Formalitza la teua matrícula
Coneix els terminis exactes i els passos a seguir.